موقع الكمبيوتر الكفي
موقع الكمبيوتر الكفي

العودة   الكمبيوتر الكفي > المنتديات العامة > المواضيع ذات العناوين الغامضة والغير معبرة عن محتوى الموضوع
التسجيل انظمة المنتدى التقييم التجاري التعليمات قاعة المؤتمرات محرك البحث

للتذكير فقط ....

رسالة وداع للجميع واعلان اغلاق الموقع

قديم 18-10-2012, 03:25 PM   #1
عضو جديد

مشاركات الشكر: 0
شكر 0 مرات في 0 مشاركات
مشكلة خطيرة و اعتقد مع كل الناس اللى بيحولو يشترو من الاستور

السلام عليكم و رحمة الله اول انا عمل اكونت فى الاستور امريكا و التليفون صحيح و كل شى تمام و مختار none و شاحن بطاقة ايتيونز و انا فى مصر و كل اما ادخل اشترى من دخل اللعبة يقولى please contact i tunes support to complete this transaction و كلمة ابل يقول انت فى مصر مش ينفع تشترى من الاستور الامريكى قلت انا الاستور بتاعى امريكى و بشترى منة لان ما ينفع اغير الاستور الى مصر لان عندى رصيد فى الحساب فوق 170 دولار بس اقدر انزل و اشترى العاب و الابلكيشن اسمو tagged mobile كل ما احول اشترى منة يقولى نفس الرسالة و راسلت الايتيونز ما سعدونى و حطيت كل عنوان بى امريكا مش نافع حتى عنوان صديقى و تليفونو حطيتو و مش نافع لو حد يقدر يساعدنى لان قالو لازم تكون ى امريكا علشان تشترى بعت الاكونت لى صديقى اللى فى امريكا بردو نفس المشكلة قولت المشكلة من الابلكيشن جربت اشترى منها بى اكونت صديق مصرى بس فى فيزا قبل و انا مش قابل بالاكونت بتاعى خالص ياريت الاهتمام

emam1st غير متصل  

اخر 5 مواضيع للعضو emam1st
الموضوع الاقسام الرد الاخير للعضو الردود مشاهده اخر مشاركة
مشكلة خطيرة و اعتقد مع كل الناس اللى بيحولو يشترو... المواضيع ذات العناوين الغامضة والغير معبرة عن محتوى الموضوع emam1st 0 1209 18-10-2012 03:25 PM

اعلان

العبارات الاستدلاليه
العاب, ابل, ايتيونز