موقع الكمبيوتر الكفي
موقع الكمبيوتر الكفي

العودة   الكمبيوتر الكفي > منتديات Windows Phone > الارشيف > منتديات Windows Mobile > منتدى Windows Mobile للترقيات > قسم ترقيات اجهزة (HTC)
انظمة المنتدى التقييم التجاري التعليمات قاعة المؤتمرات محرك البحث اجعل جميع المنتديات مقروءة

للتذكير فقط ....

رسالة وداع للجميع واعلان اغلاق الموقع
رد

قديم 05-03-2018, 11:19 AM   #1
عضو جديد

مشاركات الشكر: 0
شكر 0 مرات في 0 مشاركات
مساعده من فضلكم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا اخوانى الله يجزيكم كل خير ويجعل مثواكم الجنه ويغفر لكم
معلش انا طلبى عن جهاز قديم شويه بس للاسف يا اخوه الجهاز جاى بيهنج وبعد الفورمات وقف على ايميت
الجهاز يا اخوه i mate jasjar وصاحبه جايبه عشان فيه ثقل شويه وانا بصراحه دوخت على النت وجميع الروابط للاسف مش شغاله انا بطلب من اخوانى الكرام فلاشة الجهاز ده علما انه كان عليه ويندوز 6.5 ويا ريتنى ما فرمته حاولت انى اعمل هارد ريسيت لكن دون جدوى الجهاز يا اخوه ضرب سوفت يا ريت يا اخوه مشكورين وجزاكم الله خير الجزاء اى فلاشه للجهاز ده تكون شغاله ويا ريت حد يبعتها على الميديا فير لانى واقع فى مشكله مع صاحب الجهاز والموضوع كبر استعطفت قلوبكم بحق لا اله الا الله وقضيت حاجتى منكم بحق لا اله الا الله وجزاكم الله خير الجزاء
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 01:13 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 01:07 PM ---------

يا اخوه الله يبارك فيكم انا واقع فى مشكله جامده حد من الاخوه يساعدنى لله رب العالمين

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 01:19 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 01:13 PM ---------

حد يرد عليا يا اخوه الله يبارك فيكم

telefunken غير متصل   رد مع اقتباس

اخر 5 مواضيع للعضو telefunken
الموضوع الاقسام الرد الاخير للعضو الردود مشاهده اخر مشاركة
مساعده من فضلكم قسم ترقيات اجهزة (HTC) telefunken 0 7027 05-03-2018 11:19 AM

اعلان

رد

العبارات الاستدلاليه
ويندوز