موقع الكمبيوتر الكفي
موقع الكمبيوتر الكفي

العودة   الكمبيوتر الكفي > منتديات Google Android > منتدى الأجهزة اللوحية لنظام Google Android العام
التسجيل انظمة المنتدى التقييم التجاري التعليمات قاعة المؤتمرات محرك البحث

للتذكير فقط ....

رسالة وداع للجميع واعلان اغلاق الموقع
رد

قديم 19-02-2012, 05:35 PM   #151
lody1983
عضو مشارك

مشاركات الشكر: 72
شكر 37 مرات في 28 مشاركات

مع انك طلعت زملكاوى ودى حاجة حزت فى نفسيتى جدا جدا جدا
بس توصل بالسلامة باذن الله

lody1983 غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان

قديم 19-02-2012, 06:06 PM   #152
asmois
عضو جديد

مشاركات الشكر: 16
شكر 25 مرات في 14 مشاركات
مساء الورد ياخلود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lody1983 مشاهدة المشاركة
مع انك طلعت زملكاوى ودى حاجة حزت فى نفسيتى جدا جدا جدا
بس توصل بالسلامة باذن الله
شكرا كتير على مشاركتك وترحيبك ليا وانا احب تقولي اشرف علطول بدون القاب وانا معاكم دايما على فكرة انا معجب كتير بمداخلاتكم ومشاركاتكم انت وعمر ونورا وميرسي انكم خلتوني انضم اليكم وعلى فكرة انا كل يوم باقرا عن الجهاز وعقبال مايكون في ايد كل واحد بس بصراحة الجهاز غالي جدا في مصر ومش عارف ليه دايما الاسعار مبالغ فيها وخصوصا الموبايلات لما بتنزل مصر ده راي وانا معاكم الليل كله ومساؤكم جميل عليكم
asmois غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 19-02-2012, 06:48 PM   #153
lody1983
عضو مشارك

وليه يبقى فى مصر رخيص؟؟
الناس الحالة الماديه كويسة جدا
كل سنه الناس بتغير عربيتها , الشعب ساكن فى فلات على احدث طراز معمارى , احنا شعب غنى جدا جدا جدا
فمش فارق معانا موضوع الاسعار دة خالص
لو نزلوا بمليون جنيه عادى هنشترى لمااما ولبابا ولولو وكل العيله منوا

قديم 19-02-2012, 07:05 PM   #154
asmois
عضو جديد

اقتباس:
وليه يبقى فى مصر رخيص؟؟
الناس الحالة الماديه كويسة جدا
كل سنه الناس بتغير عربيتها , الشعب ساكن فى فلات على احدث طراز معمارى , احنا شعب غنى جدا جدا جدا
فمش فارق معانا موضوع الاسعار دة خالص
لو نزلوا بمليون جنيه عادى هنشترى لمااما ولبابا ولولو وكل العيله منوا
واحدة واحدة ياخالد مسيرها تروق وتحلى انشاء الله وانا واحد متغرب عن بلدي بقالي 10 سنين وعمري ماكنت بافكر في الغربة ابدا واني اسيب البلد لكن ربنا يغني الجميع وانشاء الله كلنا نمسك احسن الموبيلات من غير مساعدة ماما وبابا وربنا وحده عالم بالغيب هايكون فيه ايه
قديم 19-02-2012, 07:25 PM   #155
Amr Abozied
عضو فعال

الصورة الرمزية Amr Abozied

مشاركات الشكر: 662
شكر 279 مرات في 183 مشاركات

انا وصلت وشامم ريحه اهلاوي ابتدا يطلع في الموضوع ولا ايه يعني حتحاصر في البيت وعلي النت كمان علي العموم انا مش متعصب.
وبحب ابوتريكه كمان.
?? سنين يامفتري انتا ناوي تيجي تشتري مصر بحالها ايوه منتوا مولعينها في السعوديه انت وخال خالد ربنا يسهلوكوا يابا وان شاء الله اللي داكوا بالمعلقه يدينا بالمغرفه ( دي كانت وصله قر علي الماشي كده).
محدش فيكوا سلمع صوت حد نايم وشادد اللحاف لغايه دلوقتي....ياتري مين...

Amr Abozied غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 19-02-2012, 07:42 PM   #156
asmois
عضو جديد

تعالى وجرب النار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amr Abozied مشاهدة المشاركة
انا وصلت وشامم ريحه اهلاوي ابتدا يطلع في الموضوع ولا ايه يعني حتحاصر في البيت وعلي النت كمان علي العموم انا مش متعصب.
وبحب ابوتريكه كمان.
?? سنين يامفتري انتا ناوي تيجي تشتري مصر بحالها ايوه منتوا مولعينها في السعوديه انت وخال خالد ربنا يسهلوكوا يابا وان شاء الله اللي داكوا بالمعلقه يدينا بالمغرفه ( دي كانت وصله قر علي الماشي كده).
خلي وصلة القر على جمب ولو فكرت تجرب النار اللي مجربينها هاتعرف قيمة النعمة اللي انت فيها ياعمر ده كفاية انك عايش بكرامتك في بلدك وتقدر تعمل اللي انت عاوزه مش ممسوك من رقبتك لامؤخذة واكيد انت عارف وبتسمع المهانة والحياة في الغربة مش كلها فلوس ونغنغة زي مانت فاهم بس زي مابيقولو المضطر يركب الصعب لكن الله كريم علينا وعليك ولا هي بالمعلقة ولا مغرفة صدقني والله وانا خبرتي كبيرة هي بترجع لايمانك بربنا ان الرزق مقسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسوم
قديم 19-02-2012, 08:08 PM   #157
Amr Abozied
عضو فعال

الحمد لله علي كل شئ وكل واحد مش بياخد اكتر من نصيبه في بدايه حياتي العمليه كان معروض عليه شغل في السعوديه بس انا من النوع اللي لما باروح القاهره اعمل مشوار وارجع في نفس اليوم بقول ياغربتي وبيبقي عندي اكتئاب قبليها بيوم ومش بفوق الا لما اخلص المشوار وارجع روحي ترد فيا لما ادخل سيدي جابر اصل انا مجنون اسكندريه ومااتخيلش اعيش بره منها. فانا مقدر ياعني ايه غربه.
ومتغزيش العين ياعم طيب مش حاحسد ( بس برضه عاملهم).
هههههها روق روق والا يهمك وبالمره اسمي عمرو بالواو ياعني طالما حنبقا صحاب

قديم 19-02-2012, 08:31 PM   #158
asmois
عضو جديد

وانا برضو اسكندراني اصيل وزي السمكة لما تطلع من المية تموت

اقتباس:
الحمد لله علي كل شئ وكل واحد مش بياخد اكتر من نصيبه في بدايه حياتي العمليه كان معروض عليه شغل في السعوديه بس انا من النوع اللي لما باروح القاهره اعمل مشوار وارجع في نفس اليوم بقول ياغربتي وبيبقي عندي اكتئاب قبليها بيوم ومش بفوق الا لما اخلص المشوار وارجع روحي ترد فيا لما ادخل سيدي جابر اصل انا مجنون اسكندريه ومااتخيلش اعيش بره منها. فانا مقدر ياعني ايه غربه.
ومتغزيش العين ياعم طيب مش حاحسد ( بس برضه عاملهم).
هههههها روق روق والا يهمك وبالمره اسمي عمرو بالواو ياعني طالما حنبقا صحاب
عمورة ياغالي صدقني انا باعشفق حاجة اسمها اسكندريه وتخيل قد ايه بعد الايام لحد مابنزل اسكندرية وباموت وانا مسافر وباسيبها لكن هانعمل ايه اكل العيش مر برضه وربنا يفجرها عليكي يامصر والله بلدنا حلوة أوي عموما ربنا مايكتب عليك غربة ابدا عموما انا في المنتدى وعمال ادور على الجديد للتابلت 7.7 ومعاكم بأي جديد اصل انا برضو من عشاق الجلاكسي تاب والنوت والاثنين عملتلهم رووت وبانزل برامج اللي باشوفها بس تفيدني وتفيد الجهاز
قديم 19-02-2012, 08:41 PM   #159
Amr Abozied
عضو فعال

طيب غششنا ايه البرامج اللي انت منزلها.. وايه اخبار النوت يستاهل كتعامل سهوله في التعامل معاه كتليفون الشاشه بتاعته زي التاب والبطاريه ايه اخبارها بالنسبه للتاب شويه مقارانات يعني

قديم 19-02-2012, 08:58 PM   #160
asmois
عضو جديد

اقتباس:
طيب غششنا ايه البرامج اللي انت منزلها.. وايه اخبار النوت يستاهل كتعامل سهوله في التعامل معاه كتليفون الشاشه بتاعته زي التاب والبطاريه ايه اخبارها بالنسبه للتاب شويه مقارانات يعني
بس ياعمورة النوت ممتاز جدا ومن اروع اجهزة الموبايل اللي انا اقتنيتها لحد دلوقتي من حيث الشاشة والبطارية وكفاءة الجهازة وسرعته وسلاسته في التعامل كموبايل وتابلت على صغير بس بصراحة انا معايا النوت الفيتنامي واللي عليه السوفت اللي قبل الاخير والبطارية بتقعد معايا يومين بالاستخدام الفوق المتوسط من اتصالات ورساليل وواتس اب وماركت وفيس بوك والشاشة فيه سوبر اموليد اتش دي وقمة في النقاء وكمان الصوت بسم الله ماشاء الله عالي ونقي جدا وانا عملتله رووت النهاردة ونزلت عليه بعض البرامج وهو جهاز حلو لمسكة الايد مقارنة بالتابلت بس في الاول كنت مستغربه علشان حجمة لكن مجرد يومين واخدت عليه بل على العكس بقيت بكرة اي موبايل اشصغر من شاشة النوت وكمان بحطه في الجيب عادي واكسسواراته بالهبل وكفاية انه طغى في مبيعاته واقتناؤه هنا في السعودية على الجلاكسي إس2 والبطارية بتاعته على فكرة 2500 بس بس عيب الجهاز انه فيه منه صيني الصنع وده في عيوب كتيرة ومنها انه بيسخن وبطاريته بتخلص في 7 ساعات بس وناس كتير اشتكت منه وده اللي يفرق عن الصانعة الفيتنامي وعشان كده في ناس اتخمت في الصيني وبيكون مكتوب على العلبة من ورا وكمان من جوه الجهازة مصنوع لصالح سامسونج ومش مكتوب دولة وده هو الصيني التعبان اما الفيتنامي مكتوب عليه صنع فيتنامي وده الاصلي
قديم 19-02-2012, 09:28 PM   #161
noura322
عضو متفاعل

مشاركات الشكر: 142
شكر 147 مرات في 85 مشاركات

اقتباس:
وبحب ابوتريكه كمان.

حاسة ان في حد بيجيب في سيرتي
والله انا مدايقة جدا النهاردة وهمووووووت من الغيظ
تليفوني اتسرق وحسبي الله ونعمة الوكيل في اللي سرقة

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:28 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:21 PM ---------

اقتباس:
ايه دة خيااااااااااااااانه
انتوا بتعملوا اجتماعات من غيرى ولا ايه؟؟؟
لالالالا انا من المؤسسين هنا , واى اجتماع من غيرى بااااااااطل
بشمهندس اشرف , واسمحلى وبعد اذنك طبعا دى اخر مرة هقولك فيها بشمهندس دى
لان الى هديخل هنا بعتبروا اخويا ورغى وصداع للصبح
ومش هقدر انسى طبعا نورا الى شكلها لسة تحت البطنيه ( ياااااابختك)
انا عندى خبرين واحد حلو وواحد بصراحة مكسوف من نفسى فيه
الخبر الحلو ان خالى اخيرا اشترى اخيرا الجهاز
لقيتوا بيكلمنى وبيقولى انا اشتريت الجهاز
الى مكسوف من نفسى فيه بقى انى فضلت ارخم على نورا وفى الاخر مش هقدر اخد الجهاز
فسورى سورى سورى سورى

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 05:31 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 05:27 PM ---------

ايه النصب دة يا عمرو
, دة انا الى الصبح رخمت وتنحت عليك وفرضت نفسى وضيفتك
وانت من كرم اخلاقك وتواضعك وحبك لفعل الخير واقفت على الاضافة
شرف ليا وما بعدوا شرف انك تضيفى , وانت الى جبتوا لنفسك مش هرحمك
بس ايه البدل والشياكة دى , ما نقدرش احنا على الدلع دة
اوعى المدام تقفشك لحسن دول بعيد عنك دماعهم .......
سورري سوري سوري ليه بس
الف مبروك علي الجهاز ويوصل بالسلامة
واحنا مع بعض بقي لو تحب اي حاجة
noura322 غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 19-02-2012, 09:37 PM   #162
Amr Abozied
عضو فعال

نورا حمدا علي السلامه ايه اللي حصل ده مش معقول اتسرق ازاي وفين انتي كنتي فين النهارده. الموبايل اللي اتسرق الايفون٤ . زعلتيني جدا وخضيتيتني كمان. فيه حاجه ممكن نعملهالك.
المهم تكوني انتي بخير طمننا عليكي.

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 09:37 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 09:34 PM ---------

شكرا يااسامه علي المعلومات القيمه انا بصراحه مكنتش مديله اهنمام بس حنزل ابص عليه في السوق واشوف مصنوع فين دي نقطه مهمه اوي كتر خيرك انك نبهتني ليها وبالمره اشوف اخبار اكسسوراته ايه في الاسكندريه. وبيتهيالي نورا معاه النوت برده ممكن تفيدني.

قديم 19-02-2012, 09:42 PM   #163
asmois
عضو جديد

فداكي وربنا يعوض عليكي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noura322 مشاهدة المشاركة
حاسة ان في حد بيجيب في سيرتي

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:28 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:21 PM ---------

[/COLOR]

سورري سوري سوري ليه بس
الف مبروك علي الجهاز ويوصل بالسلامة
واحنا مع بعض بقي لو تحب اي حاجة
تليفوني اتسرق وحسبي الله ونعمة الوكيل في اللي سرقة[COLOR="Silver"]
طبعا اول مشاركة ليا معاكي يانورا لكن بجد انا شكلي وشي وحش لاول مشاركوة معاكم لكن كل اللي اقدر اقوله ربنا يعوض عليكي وحسبي الله ونعم الوكيل في اللي سرقه منك مع اني عاتب عليكي كان من المفروض بما انك شايلة جهاز غالي كدة وبما انك متابعة للتكنولوجيا كنتي اول حاجة عملتيها لما اشتريتي الجهاز تسجلي في موقع سامسونج ديف اللي بيخليكي تقدري تتبعي الجهاز وتعرفي مكطانه ومين اللي سرقه حتى لو حط شريحة تانية وبكده كنتي هاتقدري توصلي لجهازك لكن ماتضايقيش نفسك وربنا يعوض عليكي باللي احسن منه وتفضلي معانا بمشاركاتك وتحياتي لكي

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 10:42 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 10:39 PM ---------

اقتباس:
نورا حمدا علي السلامه ايه اللي حصل ده مش معقول اتسرق ازاي وفين انتي كنتي فين النهارده. الموبايل اللي اتسرق الايفون4 . زعلتيني جدا وخضيتيتني كمان. فيه حاجه ممكن نعملهالك.

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 09:37 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 09:34 PM ---------

شكرا يااسامه علي المعلومات القيمه انا بصراحه مكنتش مديله اهنمام بس حنزل ابص عليه في السوق واشوف مصنوع فين دي نقطه مهمه اوي كتر خيرك انك نبهتني ليها وبالمره اشوف اخبار اكسسوراته ايه في الاسكندريه. وبيتهيالي نورا معاه النوت برده ممكن تفيدني.
انا اسمي اشرف مصطفى اسماعيل اختصار اول حرفين من كل اسم وليس أسامة
قديم 19-02-2012, 10:05 PM   #164
noura322
عضو متفاعل

اقتباس:
نورا حمدا علي السلامه ايه اللي حصل ده مش معقول اتسرق ازاي وفين انتي كنتي فين النهارده. الموبايل اللي اتسرق الايفون٤ . زعلتيني جدا وخضيتيتني كمان. فيه حاجه ممكن نعملهالك.

ايووووووووووة الايفون ااااه يا قلبى
انا قولت اركب محطة ترام واحدة واحدة بس يا نااااااااس
نزلت سان تيفانو ببص ملاقتش التليفون
مع انى بطبعتى مش بحب احط لا فلوس ولا موبلات فى الشطة بحطهم فى جيبى
لكن تقول ايه فى خفة اليد بتاعتهم دى
يلا حسبى الله ونعمة الوكيل تولع بيه فى جهنم كدة باذن الله
يعنى الواحد يا ربي مكتوب عليه انه ميمسكش اى حاااجة غليه على كدة ولا يمتع نفسه لييييييييييه ؟ علشان هتتسرق ماهم بيسرقو العربيات كمان
عشان خلاص بقنا بلد الناس فيها جعاااانة
يلا الحمد الله انها بتيجى على قد كدة المهم الصحة
ونبى يا عمرو ابعتلى نمر رامى لو معاك

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:59 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:55 PM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asmois مشاهدة المشاركة
تليفوني اتسرق وحسبي الله ونعمة الوكيل في اللي سرقة[COLOR="Silver"]
طبعا اول مشاركة ليا معاكي يانورا لكن بجد انا شكلي وشي وحش لاول مشاركوة معاكم لكن كل اللي اقدر اقوله ربنا يعوض عليكي وحسبي الله ونعم الوكيل في اللي سرقه منك مع اني عاتب عليكي كان من المفروض بما انك شايلة جهاز غالي كدة وبما انك متابعة للتكنولوجيا كنتي اول حاجة عملتيها لما اشتريتي الجهاز تسجلي في موقع سامسونج ديف اللي بيخليكي تقدري تتبعي الجهاز وتعرفي مكطانه ومين اللي سرقه حتى لو حط شريحة تانية وبكده كنتي هاتقدري توصلي لجهازك لكن ماتضايقيش نفسك وربنا يعوض عليكي باللي احسن منه وتفضلي معانا بمشاركاتك وتحياتي لكي

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 10:42 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 10:39 PM ---------

انا اسمي اشرف مصطفى اسماعيل اختصار اول حرفين من كل اسم وليس أسامة

لا يا اسامة متقولش كدة انت منورنا والله
دة الايفون مش سامسونج وحتى لو كنت عملت كدة علشان اعرف مكان السارق انت مش عارف بلدنا الحلوة مااافيش حااااجة بترجع تاااانى ابدا دة انت مش بعيد تدخل تبلغ يمسكوك انت هههههههه
قولى بقى على طريقة اللى اعرف بيها مين اللى سرق على سامسونج جالاكسى تاب 7.7

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 12:05 AM 20-02-2012 ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:59 PM 19-02-2012 ---------

ياريت نفتح موضوع هنا تبرعوااااااااا لنورا ولا بجنيه ههههههههههههههههههه
قديم 19-02-2012, 10:18 PM   #165
lody1983
عضو مشارك

يا ستى فداكى مليون موبيل الحمد لله انك كويسة , ودة درس لينا كلنا
وبما انحنا اتعلمنا من نورا يبقى لازم نديها تمن الدرس الخصوصى
يلا كلوا يطلع 100 جنيه تمن الحصة

قديم 19-02-2012, 10:20 PM   #166
Amr Abozied
عضو فعال

نورا انا حاطيت علي الايباد Find me بقدرعن طريق النت مكان الايباد وابعتله رساله واعمله اوك وامسح البيانات اللي عليه كمان وجربت الموضوع قبل كدهمن قبيل الاطمئنان بس وكنت مجنن مراتي ان انا بعرف مكانها فين وانا في الشغل وكانت بتقولي عرفت ازي وفي الاخر قلتلها علي السر.
انا حاليا ماعيش نمره رامي يس قوليلي عايزه تعملي ايه وبنفكري في ايه وانا حسهلك المواضيع متقلقيش. وربنا يعوض عليكي المهم انك بخير.

حاج اشرف مين قال اسامه انا جبت اسامه دي منين الله يخرب بيت الزهايمر انا ساعات انادي علي بنتي لولو اقولها يابرعي هههههههها
مش وقت ضحك دلوقتي واختنا نورا عندها مصاب اليم في ايفونها

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 10:20 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 10:18 PM ---------

شكلك بخيل يا خالد ١٠٠ جنيه بس طيب بحبح ايدك وخليهم ١٧ جنيه ونص وعلي المغتربين مراعاه فرق العمله

قديم 19-02-2012, 10:25 PM   #167
noura322
عضو متفاعل

اقتباس:
يا ستى فداكى مليون موبيل الحمد لله انك كويسة , ودة درس لينا كلنا
وبما انحنا اتعلمنا من نورا يبقى لازم نديها تمن الدرس الخصوصى
يلا كلوا يطلع 100 جنيه تمن الحصة

عماااااال تهزر انت ههههههه
خليهم 200 ينوبك ثوااب هههه

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 12:25 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 12:22 AM ---------

اقتباس:
نورا انا حاطيت علي الايباد Find me بقدرعن طريق النت مكان الايباد وابعتله رساله واعمله اوك وامسح البيانات اللي عليه كمان وجربت الموضوع قبل كدهمن قبيل الاطمئنان بس وكنت مجنن مراتي ان انا بعرف مكانها فين وانا في الشغل وكانت بتقولي عرفت ازي وفي الاخر قلتلها علي السر.
انا حاليا ماعيش نمره رامي يس قوليلي عايزه تعملي ايه وبنفكري في ايه وانا حسهلك المواضيع متقلقيش. وربنا يعوض عليكي المهم انك بخير.

حاج اشرف مين قال اسامه انا جبت اسامه دي منين الله يخرب بيت الزهايمر انا ساعات انادي علي بنتي لولو اقولها يابرعي هههههههها
مش وقت ضحك دلوقتي واختنا نورا عندها مصاب اليم في ايفونها

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 10:20 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 10:18 PM ---------

شكلك بخيل يا خالد ١٠٠ جنيه بس طيب بحبح ايدك وخليهم ١٧ جنيه ونص وعلي المغتربين مراعاه فرق العمله
يلا الواحد مش بتعلم بالسهاهل ما انا بقولك لو عرفت مكانه يا فرحتى حعمل ااايه يعى ولا حاجة
لا انا كنت هكلم رامي لو عنده حاجة مستعملة مش هجيب تليفون غااااااااااااااااااا اااااااااااالي تاااااااااااااااانى ابدا
قديم 19-02-2012, 10:46 PM   #168
asmois
عضو جديد

برضو مصرين اسامه انا اسمي اشرف

اقتباس:
ايووووووووووة الايفون ااااه يا قلبى
انا قولت اركب محطة ترام واحدة واحدة بس يا نااااااااس
نزلت سان تيفانو ببص ملاقتش التليفون
مع انى بطبعتى مش بحب احط لا فلوس ولا موبلات فى الشطة بحطهم فى جيبى
لكن تقول ايه فى خفة اليد بتاعتهم دى
يلا حسبى الله ونعمة الوكيل تولع بيه فى جهنم كدة باذن الله
يعنى الواحد يا ربي مكتوب عليه انه ميمسكش اى حاااجة غليه على كدة ولا يمتع نفسه لييييييييييه ؟ علشان هتتسرق ماهم بيسرقو العربيات كمان
عشان خلاص بقنا بلد الناس فيها جعاااانة
يلا الحمد الله انها بتيجى على قد كدة المهم الصحة
ونبى يا عمرو ابعتلى نمر رامى لو معاك

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:59 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:55 PM ---------

لا يا اسامة متقولش كدة انت منورنا والله
دة الايفون مش سامسونج وحتى لو كنت عملت كدة علشان اعرف مكان السارق انت مش عارف بلدنا الحلوة مااافيش حااااجة بترجع تاااانى ابدا دة انت مش بعيد تدخل تبلغ يمسكوك انت هههههههه
قولى بقى على طريقة اللى اعرف بيها مين اللى سرق على سامسونج جالاكسى تاب
7.7

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 12:05 AM 20-02-2012 ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:59 PM 19-02-2012 ---------

ياريت نفتح موضوع هنا تبرعوااااااااا لنورا ولا بجنيه ههههههههههههههههههه
اعرفكم بنفسي اشرف مش اسامة عموما بالنسبة لطريقة انك تقدري تخلي موبايلك السامسونج عموما لكل اصدارات الجلاكسي تخلي فيها خاصية التتبع من خلال موقع سامسونج http://www.samsungdive.com
بس ده قبل مايتسرق منك علشان بتسجلي عليه الشريحة اللي مركباها عليه بحيث الموقع بيسجل رقم الجهاز السيريال ولو حط اي شريحة تانية بيبتعلك مكانه على الموقع وتعرفي جهازك فين وكل اللي تعمليه تاخدي معاكي عمر وخالد وياريت لو كنت موجود وتاخدو معاكم شوية سواطير على سكاكين علشان نخلص من قرف الحرامية والبلطجية الله يحرقهم ويطهر البلد منهم وشكلي مش هانزل بيه مصر احسن يتسرق هو كمان احسن حد يثبتي بمسدس او سكينة ويسرقه بالعافية ما احنا بقينا بلد عصابات ومافيا ولا حول ولاقوة الا بالله والله متضايق عشانك لان اللي عمل كده خسيس وعمر الحرام ماهيدوم ابدا وثقي في كدة

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:46 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:40 PM ---------

ياريت تلحقي وتسجلي في الموقع للجلاكسي نوت اللي معاكي احسن لاقدر الله يتسرق وخلي بالك من حاجتك والحرامية ايديهم خفيفة بس نفسي اعرف انتي ازاي ماحستيش بالتاب وهو بيتسرق منك ده حجمه كبير مش صغير وعلى فكرة الموقع فيه ميزة انك لو كنتي مسجلة بحساب ايميل على اكتر من موبايل لما تيجي تدخلي على حسابك في الموقع بيديلك جميع اجهزتك اللي على نفس الحساب واماكن تواجدها طبعا كان نفسي ماتتعرضيش للموقف بتاع النهاردة لكن قدر الله وماشاء فعل
قديم 19-02-2012, 10:48 PM   #169
noura322
عضو متفاعل

اقتباس:
اعرفكم بنفسي اشرف مش اسامة عموما بالنسبة لطريقة انك تقدري تخلي موبايلك السامسونج عموما لكل اصدارات الجلاكسي تخلي فيها خاصية التتبع من خلال موقع سامسونج http://www.samsungdive.com
بس ده قبل مايتسرق منك علشان بتسجلي عليه الشريحة اللي مركباها عليه بحيث الموقع بيسجل رقم الجهاز السيريال ولو حط اي شريحة تانية بيبتعلك مكانه على الموقع وتعرفي جهازك فين وكل اللي تعمليه تاخدي معاكي عمر وخالد وياريت لو كنت موجود وتاخدو معاكم شوية سواطير على سكاكين علشان نخلص من قرف الحرامية والبلطجية الله يحرقهم ويطهر البلد منهم وشكلي مش هانزل بيه مصر احسن يتسرق هو كمان احسن حد يثبتي بمسدس او سكينة ويسرقه بالعافية ما احنا بقينا بلد عصابات ومافيا ولا حول ولاقوة الا بالله والله متضايق عشانك لان اللي عمل كده خسيس وعمر الحرام ماهيدوم ابدا وثقي في كدة
شوف انا ماشية ورا عمرو يا اشرف معلش بقى
لا هو انت احسن حاجة متزلش خااالص لحسن تتخطف ولا حاجة ماهو دة اللى ناقص ههههههههههه
اانا اساسا بدات اشك فى خالد
المفروض من موقع ه هذا يعلن مسؤليته عن الحادث هههههههههه
الله يخربيته حسنى مبارك جوع الناااس طيب انت عارف انا اختى كانت خارجة من فتح الله لقيت واحد بيجرى وراها فواحد ماسكة ضربه وبيقولها دة كان عايز يخطف الاكل اللى معاكى شوف وصلنا لحد ايه
حسبى الله ونعمة الوكيل
قديم 19-02-2012, 10:50 PM   #170
lody1983
عضو مشارك

انا مرات صحبى اتخطف منها سلسة الدهب
الكلام دة الساعة 7 المغرب فى شارع عدلى وسط البلد , فى جحود اكتر من كدة؟؟

قديم 19-02-2012, 10:51 PM   #171
noura322
عضو متفاعل

اقتباس:

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:46 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:40 PM ---------

ياريت تلحقي وتسجلي في الموقع للجلاكسي نوت اللي معاكي احسن لاقدر الله يتسرق وخلي بالك من حاجتك والحرامية ايديهم خفيفة بس نفسي اعرف انتي ازاي ماحستيش بالتاب وهو بيتسرق منك ده حجمه كبير مش صغير وعلى فكرة الموقع فيه ميزة انك لو كنتي مسجلة بحساب ايميل على اكتر من موبايل لما تيجي تدخلي على حسابك في الموقع بيديلك جميع اجهزتك اللي على نفس الحساب واماكن تواجدها طبعا كان نفسي ماتتعرضيش للموقف بتاع النهاردة لكن قدر الله وماشاء فعل

لا دة الايفون مش التاب
قديم 19-02-2012, 10:52 PM   #172
Amr Abozied
عضو فعال

زي ماقال اخونا اشرف ( اسامه سابقا) عمر اللي انا مش عرف هو مين مع خالد اللي انا عارفه كويس وكام راجل من علي القهوه من بتوع سنبل وننزل نجيب المصلحه يا معلم.

من طرف اخوكم عمرو ( عمر سابقا برضه). ههههها

العضو التالي يشكر Amr Abozied على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة
قديم 19-02-2012, 10:53 PM   #173
noura322
عضو متفاعل

اقتباس:
انا مرات صحبى اتخطف منها سلسة الدهب
الكلام دة الساعة 7 المغرب فى شارع عدلى وسط البلد , فى جحود اكتر من كدة؟؟

لا دة شى عادى دلوقتى السرقة اانى تايم الصبح والظهر والمغرب عادى
قديم 19-02-2012, 10:56 PM   #174
lody1983
عضو مشارك

اقتباس:
شوف انا ماشية ورا عمرو يا اشرف معلش بقى
لا هو انت احسن حاجة متزلش خااالص لحسن تتخطف ولا حاجة ماهو دة اللى ناقص ههههههههههه
اانا اساسا بدات اشك فى خالد
المفروض من موقع ه هذا يعلن مسؤليته عن الحادث هههههههههه
الله يخربيته حسنى مبارك جوع الناااس طيب انت عارف انا اختى كانت خارجة من فتح الله لقيت واحد بيجرى وراها فواحد ماسكة ضربه وبيقولها دة كان عايز يخطف الاكل اللى معاكى شوف وصلنا لحد ايه
حسبى الله ونعمة الوكيل
واشمعنا بس خالد دة انا غلبان والله
اان بكرة الراجل دة كره حسبى الله ونعم الوكيل
ويا ريت ما تنزليش الفترة الى جايه لوحدك خالص واختك كمان
انا والله بنزل اخواتى الشغل بالعافيه
وعلمت اختى السواقة وهطلعلها الرخصة مخصوص علشان ما تركبش تاكسى خالص
الحمد لله وفداكى الدنيا بالى فيها
العضو التالي يشكر lody1983 على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة
قديم 19-02-2012, 10:59 PM   #175
Amr Abozied
عضو فعال

انا شايف تجيببي موبايل جديد بس يكون رخيص احسن من المستعمل يعني عندك نوكيا ابو كشاف واهو ينفع برضه لو النور اتقطع وماحدش حيطمع فيه.

رد

العبارات الاستدلاليه
للايباد, مايكروسوفت, مطبوخ, الماركت, المكالمات, الايباد, الاندرويد, البطارية, العاب, ابل, ايباد, اندرويد, تاب, تحميل, galaxy, galaxy tab, جالاكسي تاب, map, ريستور, روم, روت, سامسونج, شراء, tab, نوت, نقل, كاميرا, كيبورد عربي