موقع الكمبيوتر الكفي
موقع الكمبيوتر الكفي

العودة   الكمبيوتر الكفي > منتديات ايفون iPhone و الايباد iPad و الايبود iPod > منتدى أجهزة الايفون iPhone العام
التسجيل انظمة المنتدى التقييم التجاري التعليمات قاعة المؤتمرات محرك البحث

للتذكير فقط ....

رسالة وداع للجميع واعلان اغلاق الموقع
رد

قديم 14-03-2011, 11:13 PM   #1
عضو جديد

مشاركات الشكر: 2
شكر 2 مرات في 2 مشاركات
استفسارات بخصوص جهاز Iphone 4 مش عليه jailbreak

... عذراً لاعادة الموضوع و لكن الادارة نقلته لقسم تانى و انا احب اسمع جميع الاراء و شكراً للشباب اللى ردوا علي الموضوع و منتظرة اراء الباقين

سلام عليكم ، احلى تحية الى احلى اعضاء فى احلى منتدى

شباب انا طالبة مساعدتكم .. ادعولى و قولوا انشاء الله انا بخلال اليومين دول هاشترى ايفون 4 و انشاء الله انوى اشتريه مفتوح رسمى . انا قريت مواضيع كثير و شوفت فيديوهات كتير عن الايفون و كيفية التعامل معاه و الحمد لله صار عندى شوية معلومات كويسة
و لكن شباب انا ملحظة كثييييير شكواى و خايفة جداً لان واضح الايفون معرض لمشاكل كثير و عايزة يكون عندى معلومات كافية .
انا مش ناوية اعمل جيلبريك و لكن فى كتير امور مختلطة معاية اللى تخص الفيرموير و الريستور و ملف ال shsh و وضع الDFU انا فاهمة ايه هما بس اذاى اتعامل معاهم و مع المشاكل الخاصة بيهم دا غير المشكلة اللى معظم مشتركين الايفون واضح انهم يعانوا منها تعليق الجهاز على التحافة حابة اعرف الحل الامثل ليها من غير جيلبريك و الحاجات دى و مشاكل الناس مع الايفونات اللى مش بتشحن
شباب طلبى توفروا معلومات عن المشاكل دى بس مع مراعاة انى ان شاء الله مش حاعمل جيلبريك و يا ريت تقولوا بعض الارشادات اللى احافظ بيها على الايفون انشاء الله لما اشتريه و اذاى اتجنب المشاكل دى و بكون مشكورة ليكم و اكيد فى كتير اخوة يفيدهم الموضوع دا ...
مش هطول اكتر من كدة ، سلام عليكم

boukahands غير متصل   رد مع اقتباس

اخر 5 مواضيع للعضو boukahands
الموضوع الاقسام الرد الاخير للعضو الردود مشاهده اخر مشاركة
سؤال خاص بترقية الايفون 4 منتدى الترقيات لأجهزة iPhone / iPod / iPad abbasskheil 3 946 28-03-2012 02:19 PM
مشكلة غريبة ممكن حد يساعدنى ؟ منتدى أجهزة الايفون iPhone العام boukahands 2 828 20-01-2012 08:34 PM
سؤال عن حجم خلفيات الايفون 4 منتدى أجهزة الايفون iPhone العام boukahands 2 1381 16-03-2011 05:20 AM
استفسارات بخوص جهاز Iphone 4 مش عليه jailbreak منتدى أجهزة الايفون iPhone العام boukahands 2 992 14-03-2011 11:13 PM
رجاء لا تهملوا الموضوع سيفيد كثيرين ! المواضيع ذات العناوين الغامضة والغير معبرة عن محتوى الموضوع فهدcom 2 984 14-03-2011 06:43 AM

اعلان

قديم 15-03-2011, 12:15 AM   #2
ALIRAQE
عضو مشارك

مشاركات الشكر: 27
شكر 48 مرات في 27 مشاركات

الايفون بلاجلبريك لاتوجد فيه اي مشاكل سوفت وير ولا انشاء الله هاردوير

ولايهمك shsh هذا ملف خاص للجلبريك

تحياتي

ALIRAQE غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 15-03-2011, 01:34 AM   #3
boukahands