قديم 27-04-2014, 11:23 PM   #29
راجل محترم
عضو مشارك

مشاركات الشكر: 1
شكر 41 مرات في 29 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دايم الخير مشاهدة المشاركة
استفتاء جميل ومفيد
بالتوفيق
تسلم اخويا☆☆ دايم الخير☆☆ لرفع الموضوع وقتها لاستفادة الناس به فانت صاحب فضل بارك الله فبك
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شاكر العبدي مشاهدة المشاركة
موضوع رائع جدا
اخي العزيز ارجو توضيح هذه العبارة بشكل اكثر تفصيلا مع شرح لكيفية التفعيل {sygic سهل جدا وفيه شئ جميل تعمل محاكاه كانك ماشي .. تحدد منطقة الوصول وتطلب الفيديو يشتغل وتقدر تبطاسرعتك او تزودها بالفيديو باتجاه الهدف بدون ما تتحرك بسيارتك}
نورتني ياغالي حاضر
بعد تحديد المكان المتجهة اليه وظهور السهم ع الخريطة لتبدا التنقل هتلاقي تحت ع اليمين شكل قائمة .. اضغط عليها كما بالصورة

ثم الضغط على كلمة طريق

ثم خيارات المسار

ثم اشرح

يعد الضغط على اشرح ستاتي الخريطة وتجد السهم بيتحرك في اتجاه المكان اللي حددته ويسير كانك بتسير بسيارتك وانت واقف مكانك وتشوف الشوارع واسماءها ولو لاقيت السرعة بطيئة تضغط تاني على القائمة تحت ع اليمين هتظهر لك القائمة دي

اضغط على الاسراع او الابطاء او ايقاف العرض مؤقتآ او ايقاف العرض بعد وصوله للهدف او الاكتفاء
بارك الله فيك واسف للتاخير
وشكر خاص الى الاستاذ orvvan.
ربنا يباركلم
بارك الله فيك اخويا واسمك جميل يارب ربنا يحبك اكتر مما تحبه
في البداية الشكر الجزيل لصاحب الموضوع لأنه بطرحه يوضح لنا أولا البرامج المتاحة لأجهزة الأندرويد ومن ثم ميزة كل برنامج عبر
مستخدمي البرامج ومن ثم أو أن أشكر كلا من (orvvan. - sami30000) أولا لجهودهما الواضحة في المنتدى من طرح مواضيع ملاحة مفيدة لنا ومن ثم بسبب ما وضحوه لنا مميزات البرنامجين ( igo-sygic ) فأنا شخصيا استفدت كثيرا منهما عبر الشرح وعبر مواضيعهم المطروحة في المنتدى وكلمة حق أنا ارتبطت بهذا المنتدى وأصبحت مشاركاً فيه عبر ما يطرح فيه من مواضيع مهمة ومن ثم أعتذر عن التصويت لأني لم أثبت على برنامج معين لأني ما زلت أجرب كلا من ( igo-sygic ) بالإضافة إلى برنامج Copilot
☆اخي العزيز الرحال ☆كلامك كله طيبة ونعم الاخلاق ربنا يسعدك ياغالي ونورتنا ولما ترسى على برنامج وحبيت تحكي لنا ايهم اكثر راحة اهلا بك وسهلا..وانا بفكر اشوف copilot بجانب سايجك واي جو احمله تاني واجربه لاني برتاح له مع سايجك والاي جو وجوجل
لو تكرمت ممكن ترفع خريطة مصر egy q3 2013 .
لك جزيل الشكر،
معلش اخويا احمد يمكن اخونا خالد مش فاضي وانا والله دورت لك مالقتش غير الربع الثاني من 2013 لكن نزل منه لاوروبا الربع الثالث فلو اخونا خالد رد ان شاء الله يحقق طلبك

بارك الله فيكم
راجل محترم غير متصل  

اعلان