قديم 05-01-2014, 09:43 AM   #68
adel122
عضو جديد

مشاركات الشكر: 0
شكر 27 مرات في 26 مشاركات

كل عام وانتم بخير دايما يارب ..
اخويا العزيز فارس عايز تفكر بس معايا شوية انا بعد ما ركبت الكرنل والمودم اﻻتصال اشتغل لكن اجي ادووس علي الواي فاي قافل مش راضي يفتح النقطة هنا الله يكرمك ركز مع اخوك لمااجي ادوس علية يطلعلي برنامج الحماية يقولي اكتشف البرنامج الحماية knox ان في تطبيق عايز يدخل علي النظام ويرفض يشغل الواي فاي اول مااجي اركب الريكفري قبل اي حاجة وقرل الكرنل الجديد والمودم يطلعلي ب نامج الحماية يقولي كدة ولما اسطب اﻻتنين يرفض يشغل الواي فاي انا كنت شفت واحد عايز ركفري اصلي لنوت 3 والراجل زعﻻن ومحروق دمة ان الجهاز هيروح منة الضمان وانت حولت تساعدة بالرام انة لو نزل روم اصلي هيرجع الركفري اﻻصلي ﻻني بعمل كدة لما اركب روم جديد يتمسح كل شي ويرجع جديد تاني لكن انا عايز الركفري لسبب اﻻصلي لوحدة مش علشﻻن الضمان ﻻعلشان الواي فاي ﻻن برنامج الحماية بيرفضة وبيرفض يشغل الواي فاي فانا لو نزلت روم جديدة هيتمسح الكرنل والمودم ومش هعرف اشغل الجهاز اتصال ارجو تكون فهمتني ولو جيتاركبالكرنل والمودم مضر اركب ريكفري متطور ومش هيشتغل الوايفاي انا استخرجت الريكفري ا صلي من الروم اﻻماراتي بس هو بيصيغة مش ينفع يتركب عن طريق اﻻودين عىيز اغير الصيغة بيتاعت علشان ب نامج اﻻودين يعرف يئطبة واجرب ارجوك ياغالي ﻻ تنساني واتمنا تكون فهمت عىيز اقول اية وشكرا ليك وكلعﻻم وانت بخير وكل اﻻخوة دايما بخير

adel122 غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان