قديم 01-03-2012, 05:33 PM   #1
عضو جديد

مشاركات الشكر: 2
شكر 2 مرات في 2 مشاركات
مشكله الواي فاي في سامسونج أومنيا لايت

بسم الله الرحمن الرحيم
أولا: أحب أشكر كل القائمين علي المنتدي وأشكرهم أكتر علي الجهود المبذولة لخدمة المنتدي.
ثانيا:
أنا معايا موبايل Samsung B7300 omnia lite كل مشكلتي معاه في الواي فاي بس
لما بكون في مكان متوفر فيه شبكة واي فاي وأعمل أتصال من الموبايل للشبكة دي بيتصل تمام بالواي فاي وبيظهرلي علي الشاشة أيقونة أن أتصال الواي فاي فعال وشغال تمام
المشكلة بقي أني لما بدخل علي المتصفح الموجود في الموبايل لا يتم الأتصال بالواي فاي برغم توفر الشبكة وأتصال الموبايل بها لكن الموبايل بيدخلني ع الواب عن طريق الأتصال بالشبكة مع خصم رسوم أستخدام الخدمة طبعا قولت أغير المتصفح وأشتغلت بـ Opera 10 وبرضو نفس المشكله وروحت لناس كتير جدااااا بتوع صيانة قالولي المشكله مش هارد وير خالص ولا سوفت كمان وانا لحد دلوقتي مش لاقي حل للمشكله دي لأني بحتاج أستخدم النت كتير وانا بره البيت وبيكون متاح قودامي أكتر من شبكة واي فاي ولكن الموبايل بيعاندني وبرضو بيتصل بالواب عن طريق الشبكة وخصم رسوم الخدمة
ياريت بجد تفيدوني بحل للمشكلة دي أذا كان فيه حاجه تتظبط في الظبط بتاع الواي فاي او المتصفح او الموبايل.
وجزاكم الله كل خير
miro1992 غير متصل   رد مع اقتباس

اخر 5 مواضيع للعضو miro1992
الموضوع الاقسام الرد الاخير للعضو الردود مشاهده اخر مشاركة
أريد روم جديد للاومنيا لايت ضروري من فضلكم قسم ترقيات اجهزة سامسونج Omnia miro1992 0 2202 24-06-2012 10:41 AM
مشكله الواي فاي في سامسونج أومنيا لايت منتدى Windows Mobile العام ربيعة بن نزار 12 5830 01-03-2012 05:33 PM

اعلان