قديم 18-03-2014, 11:07 PM   #3
محمد فايد22
عضو مشارك

مشاركات الشكر: 160
شكر 49 مرات في 33 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angelonline مشاهدة المشاركة
اولا حضرتك غلطان لانك دخلت رقم حسابك وسمحتله يدخل علي جهات الاتصال عندك
انا برفض وبكمل بقيت الخطوات عادي بدون ما اربط جوالي علي الفيس دي حاجة
الحاجة التانية ان جهات الاتصال اللي جابلك صفحاتهم دول هم ضيفين رقمهم علي الفيس وبما ان رقمهم عندك فطبيعي يظهرولك اما مثلا لو انت ضايف حد والحد ده مش رابط رقمه علي الفيس مش هيظهرلك الصفحة بتاعته اساسا

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
اخي الكريم اشكرك على ردك لأن فيه بعض التوضيح واتمنى من ربنا اكون انا غلطان لكن انا جربت وعاوزكم تتأكدوا بنفسكم لأن الاختيار ده جاب لي اصدقاء اصدقائي او اقاربهم بصفحاتهم وصورهم مع ان رقمهم مش عندي اصلا معنديش غير رقم شخص واحد وعن طريق الرقم جاب بقيت العائلة بالصور والصفحة جربوا تاني ثانيا انا مش حاطط رقمي على الفيس بوك وجاب لي حسابي ممكن تفسير للغز ده؟؟

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:37 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:36 PM ---------

وده مقال يأكد كلامي ط¨ط±ظ†ط§ظ…ط¬ ط§ظ„ظپظٹط³ ط¨ظˆظƒ ظٹطھط¬ط³ط³ ط¹ظ„ظ‰ ط±ط³ط§ط¦ظ„ظƒ ط§ظ„ظ†طµظٹط© ظپظٹ طھطط¯ظٹط«ظ‡ ط§ظ„ط£ط®ظٹط± | ط¹ط§ظ„ظ… ط§ظ„ط±ظˆظ…ط§ظ†ط³ظٹ ©

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:49 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:37 PM ---------

الناس كلها محتاره وخايفه انا عارف لان الخصوصية شيء مهم لذلك وجب التنبيه واللي عنده حل يبلغنا واللي عاوز يجرب يتفضل وهيشوف بنفسه ويارب اكون انا غلطان لاني كده هبيع التابلت وأودع الأندرويد للأبد (ابل) لا تسمح بهذه المهازل ابدا وانا لست متحيز لأي شركة لأني معايا الايفون والسامسونج

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 12:07 AM 19-03-2014 ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:49 PM 18-03-2014 ---------

يرفع للأهمية وحاولوا تحملوا البرنامج من البلاي ستور وشوفوا صلاحايته كده !!
محمد فايد22 غير متصل   رد مع اقتباس
عدد 2 من الاعضاء يشكرون محمد فايد22 على مشاركته الطيبة ويطلبون المزيد من هذه المشاركات الرائعة ويدعون له بالتوفيق

اعلان