قديم 04-10-2016, 04:23 PM   #1
عضو جديد

مشاركات الشكر: 21
شكر 23 مرات في 16 مشاركات
مناقشات عن افضل بورت وروم مطبوخ للنوت 4 موديل 910c

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

دا اول موضوع ليا هنا في المنتدي بعد انتظار طويل بسبب تاخير موافقة انضمامي من طرف الادارة للمنتدي
المهم بقي انا من النوع اللي بحب التغير في تليفوني كل شويه جربت رومات كتير بس كل شويه اغير بسبب اي عيب او مشكلة في الروم عمري ما ثبت علي روم معين جربت رومات كتير جدا
واكيد مفيش روم خالي من الاخطاء الموجود بس في روم مستقر بس انا طمع بقي ومابحبش اشوف اخطاء
ويعني مثلا انا حاليا علي روم العضو الكريم doola v7
روم جميل وخفيف وسلس بس في حاجات مضايقاني تخليني استني لو في ابديت جديد او روم جديد لاي عضو تاني مثلا زاي ايه اللي مضايقني
مدير الملفات مفيهوش نقل او نسخ لأي حاجه
الكاميرة بتديك ايقاف اجباري لو حبيت تخفف الاضاءة او تعليها في كاميرة ال s7
الصوت ممكن يكون واطي شوية
توقف اللمس مثلا بسبب اشعارات الايدج اللي هي لازم تعملها ايقاف عشان التاتش يشتغل تاني والحكاية دي صادفتني في جميع الرومات لحد ما عرفت انها بسبب اشعارات الايدج للدرجة اني افتكرت العيب من تليفوني
وزاي ما قولت في اسم الموضوع دي مناقاشات لو حد عند حلول انك تخلي الروم للافضل او روم تانية جديده للتجربة يقول
يعني انا مثلا نفسي اجرب muiu 8 او 7
وفي اخر كلامي يارب مااكونش زعلت حد مني في كلامي
elbobzz غير متصل   رد مع اقتباس
عدد 4 من الاعضاء يشكرون elbobzz على مشاركته الطيبة ويطلبون المزيد من هذه المشاركات الرائعة ويدعون له بالتوفيق
مشاهدة/اخفاء قائمة الشكر لهذه المشاركة

اخر 5 مواضيع للعضو elbobzz
الموضوع الاقسام الرد الاخير للعضو الردود مشاهده اخر مشاركة
ياتري هينزل اندرويد نوجا رسمي للنوت 4 910c ولا لا قسم ترقيات أجهزة Samsung بنظام Google Android dooola 6 8281 30-12-2016 10:14 AM
مناقشات عن افضل بورت وروم مطبوخ للنوت 4 موديل 910c قسم ترقيات أجهزة Samsung بنظام Google Android ahmedtalaat128 41 12925 04-10-2016 04:23 PM

اعلان