قديم 12-04-2010, 07:46 PM   #134
zizo23
عضو نشط

الصورة الرمزية zizo23

مشاركات الشكر: 797
شكر 434 مرات في 216 مشاركات
هل من مساعد ؟؟؟

أنا طلبت من يوم 10/4/2010 وحتى الأن لم يتم سحب أي مبلغ ومازال الأكونت بتاعي بالصوره دي

أنا قولت يمكن علشان السبت والأحد أجازة علشان كده قولت أصبر ليوم الأثنين ... وأدينا لنهارده يوم الأثنين ومافيش أي حس ولا خبر في الكريديت كرد ... مع العلم إن (عنوان الكريديت كارد غير عنوان المراسلات لكن لنفس الإسم )
أتمنى من لأخوه لأفاضل أصحاب الخبرة مع كلوف يقدموا مساعدتهم بواقع خبرتهم وألف شكر

ملحوظة أنا اشتريت من أمازون الأسبوع اللي فات أكسسوارات على صندوق بريدي في أمريكا تاني يوم من يوم شرائي المبلغ كان مسحوب ووصلت هناك على صندوق بريدي اللي هناك وكمان اتشحنت ليا هنا الكلام ده كله ما أخدش 9 أيام .. إيه موضوع كلوف ده ياجماعه

ــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ ــــــــــ

أنا باعتلهم إيميل من نص ساعه ردو عليا دلوقتي

We have your order and await more stock due this week We still need to complete the security checks and await the transaction code or other proof of your ID
Regards
Sales Team Clove Technology

TEL: +44 (0)1202 552936
FAX: +44 (0)1202 552937
Email: sales@clove.co.uk
Website: www.clove.co.uk
Blog: blog.clove.co.uk

أنا دفعت حاجات كتير على النت وأمان فوق الوصف وكانت سلسه وسهله وسريعه.. مش فاهم انا ليه بيقطعو نفسنا يعني كده

وكمان لاحظت حاجه غريبه إن معظم الأجهزة مكتوب جنبها على اليمين الأتي

All Orders from 12th April will not ship until late April

أيه الموضوع ؟؟
وهل لو ضغط على
Return products
يبقى أنا كده كنسلت العملية ؟؟
لأني بفكر أشتريه من أمازون وأريح دماغي !!!
منتظر الإجابه :rolleyes:
zizo23 غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر zizo23 على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان