قديم 30-08-2019, 05:05 PM   #6
أبو حمزه
عضو اساسي

الصورة الرمزية أبو حمزه

مشاركات الشكر: 1,257
شكر 2,697 مرات في 1,760 مشاركات

الاوسمة التي حصل عليها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alyamani0000 مشاهدة المشاركة
انا اظن اني ماني قادر اوصل لك الي احتاجه ^^

بالنسبة للتحديث الهوائي اصلا واصلني واقدر احدث هههههه بس ما ابغى احدث هوائي احتاج اني احدث عن طريق الديلود عشان يقفل البوت لودر ويمسح كل شي من الجهاز
فحابب اني اسحب الروم ^^ بدال ما احمله بفلوس من المواقع الي بدت تستهبل كل شي بفلوس بفلوس بفلوس

حاليا في طريقتين لتركيب الروم
الاولى بالادوات المطوره من قبل المطورين عن طريق الكمبيوتر << للان مافي اداة للميت 20 برو على حسب اعتقادي

الثانية عن طريق Dload هذي الي استخدمها لانها تمسح كل الملفات

في الفريموير فندر حصلت الاصدار 320 وحصلت اصدار 310
حملت اصدار 310 وقبل ما احمله في خيار التحقق ان كان النظام يتوافق مع جهازي او لا من نفس البرنامج سويت التحقق وطلع انه يتوافق تمام

لاكن لما احط الملف في الديلود بيقولي الاصدار مايتوافق ^^

حاليا جهازي على اصدار 300 واغلب الاجهزة في الروابط وصلها التحديث 320 وانا وصلني 310 فماهي فارقه ^^

خليك من هذا كلو ^^

حاليا في اصدارات خاصه للتحديث عن طريق الديلود ؟ وفي اصدارات خاصه للتحديث عن طريق الكمبيوتر

ولا كلها سوا لاني متشتت شوي في موضوع الديلود تقريا مره وحده استخدمته ولا عادتي كل الادوات الي تنزل استخدمها ^^

شاكر لك ^^
بالنسبة لرومات ال dload مختلفة عن الرومات العادية اللي من الكمبيوتر او رومات التحديث الهوائي بتبقا متعدله علشان كدا بفلوس وبصراحه الاصدارات الجديدة من هواوي موبايلات يعني بقت معقده شويه واي غلطه الدنيا بتخرب.
انا حصلت موقع جامد صراحه وفيه رومات ال dload وحاجات تانية كتير وحسيت نفسي وقعت على كنز ههههههه وسجلت كمان وجيت احمل روم قالي لازم ترقي حسابك وطلع بفلوس بس حلو صراحه فيه اشتركات 3 شهور و 6 شهور و سنه شوفه كدا او يمكن انت عارفه الله اعلم.
https://support.halabtech.com/index....folder&id=5587

تحياتي
أبو حمزه غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر أبو حمزه على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان