قديم 17-07-2015, 04:57 PM   #54
Nooruddeen
عضو اساسي

الصورة الرمزية Nooruddeen

الرتبة الادارية: مشرف
مشاركات الشكر: 83,775
شكر 33,131 مرات في 10,195 مشاركات

الاوسمة التي حصل عليها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة refaat_ashi مشاهدة المشاركة
يا اخوان هل تعمل برامج تسجيل المكالمات على هذا الروم بدون روت وبدون ملف اصلاح التسجيل المطبق على الكتكات؟
عفوا، أنا لم أجرب برامج تسجيل المكالمات، والآن في جهازي روم آخر مطبوخ...

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 04:55 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 04:53 PM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kaza1 مشاهدة المشاركة
>>> انا معنديش خبرة في الموبيلات اوووي وكل خبرتي في الكمبيوتر .... بس تقريبا ممكن المشكلة في الحساس بتاع الروتيت ... مثال : واحد صحبي معاه سوني اكسبيرا z1 وكان عنده المشكلة اما يتصل بأحد الشاشة تفصل وتعمل لوك وحل المشكة تنظيف الحساس الامامي للجهاز فقط ..

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 07:13 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 07:04 AM ---------

وياريت حد يفيدني فالاتي : انا معايا جهاز نوت 3 N9005 اماراتي وطبعا مجليش الاندوريد الجديد 5 ... دلوقتي انا عايز التحديث دا مع العلم اني جايب نفس التليفون لاخويا بس سعودي وجاله التحديث من اسبوعين وشغال تمام جدااا ....
المطلوب :
1- لو نزلت الروت الرسمي دا ... وبعدين نزل التحديت الجديد الاماراتي ( الهوائي ) هيجيلي ولا خلاص
2- ينفع اخد نسخة من تحديث تليفون اخويا وانقله عندي
------------------------------------------
ولا الافضل استني التحديث الرسمي اما يجيلي هوائي
ياريت حد يفيدني وشكرا
نعم يمكنك تركيب الروم السعودي ثم الإماراتي ثم يأتيك تحديث هوائي حسب الموجود في جهازك

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 04:57 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 04:55 PM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبن عز مشاهدة المشاركة
السلام ورحمة الله وبركاته أخي نور الدين
عملت كل خطوات التركيب لكن الخطوة الخامسة بعد شبك الهاتف بالكمبيوتر لا تظهر خانه بلون أزرق
الخانة اللى باللون الأزرق وين مكانها بالضبط وبعد كم من الوقت تظهر
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اللون يظهر في الجهة اليسرى في الخانات...

هل الكمبيوتر يتعرف على هاتفك عندما تشبك الهاتف بالكمبيوتر ؟
Nooruddeen غير متصل  
العضو التالي يشكر Nooruddeen على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان