قديم 27-09-2012, 01:51 AM   #48
blue.sky
عضو جديد

مشاركات الشكر: 26
شكر 0 مرات في 0 مشاركات

يا جماعة مين بس اللى قاعد يستنى التحديث من الشركة ؟؟

انت توكل على الله و اعمل رووت + رووم محترم سريع وحديث مثل ICS 4.0.4 striker من xda developer

بس كده وتريح دماغك لان الجهاز كده بقى بتاعك فى كل شىء برامج ونظام تشغيل و شكل حديث وخفيف

فقط اختار جهازك من موقع المطورين ثم اختار احدث و اخف رووم ولا تجعل اى شركة تتحكم فيك او تذلك

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 01:47 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 01:44 AM ---------

انا معايا الاسر ايقونيا ما شاء الله عليه

اكتر من ممتاز بعد تنزيل ICS sky striker

والاهم الميزة الرهيبة والفريدة التى تميزه عن جميع الاجهزة وهى ال USB اللى بيشغلك الدنيا كلها

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 01:51 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 01:47 AM ---------

والاهم الميزة الرهيبة والفريدة التى تميزه عن جميع الاجهزة وهى ال USB اللى بيشغلك الدنيا كلها

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 01:51 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 01:51 AM ---------

blue.sky غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان