قديم 14-12-2013, 06:38 PM   #22
adel122
عضو جديد

مشاركات الشكر: 0
شكر 27 مرات في 26 مشاركات

احب امسي علي احلي ناس واحلي وارقي موقع
انا كنت شاري نوت2 مستعمل من واحد وكنت لما ادخل علي تحديث في الاعدادات يفضل يقولي الاتصال بالخادم ومايوصلشي لاي شي انا مش كنت فاهم اية اللي بيحصل ازي مش عارف يقولي في تحديث او مافيش
المهم حولت اعملة تحديث عن طريق كيز بعد ماخلص لقيت مكالمات طؤاري فقط حولت المستحيل اني ارجعة بيتركيب ميت روم وميت الف حاجة وكلة وصل بالفشل الزريع المشكلة اللي هتجنني اني في الاول ماركبتش روم دة برنامج سامسونج من الشركة ازي يعمل كدة حولت ومافيش فايدة الروم اللي كنت عليها علي مااعتقد انت مطبوخة والااية مش عارف انا شفت هنا في الموقع موضوع روم من اربع ملفات ارجو الرد سريعا من فضلكم اة نسيت لما شبكت الجهاز في الاول مع برنامج الكيز ورجعتة طبط مصنع جابلي اللغة فرنسية وشكرا

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 08:38 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 08:34 PM ---------

انا معرفشي الاقي الرد ازي والا امتي لو دخلت علي الموقع تاني ازي اشوف الر بيتعكم هلاقية فين مش عارف ولو في روابط ياريت يكن علي ميديا فاير لان الهوت فايل اتقفل وشكرا ودة ميلي nona_medo_55@yahoo.com

adel122 غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر adel122 على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان