قديم 15-06-2014, 06:54 AM   #99
cold_fear24
عضو جديد

مشاركات الشكر: 0
شكر 0 مرات في 0 مشاركات
الحل النهائي

يا ساده يا كرام ...

اولا : نشرح لبعض الاعضاء اللي مش عارفين ينزلوخ ازاي !

بعد فك الضغط حيطلعلك حبيبي فولدر و البرنامج (وانا مش مسئول لو ما تعرفش يعتي ايه فولدر)
والمهم نعملهم كوبي (طبعا بعد نا تكون وصلت موبايلك بالكومبيوتر )
علي ذاكره الجهاز (اي علي التليفون وليس كارت الميموري الخارجي ده حبيبي لو انت عندك اصلا
كارت ميموري اضافي كنت اشتريته قبل كده واتهورت
دوس حبيبي دلوقتي علي البرنامج ( الرسمه بتاعته علي جهاز التليفون ودوس من التليفون ها )
حيبدا ينزل
هو ايه اللي حينزل ؟! اكيد البرنامج برافو
حتيجي تشغله حيقولك نسخه تجريبيه ويسال عن الاكتيفيشن وده حبي طبيعي ليه لانك يا محترم ما حطتش الخرايط اللي المفروض انت نزلتها ببرنامج الماب دون لود واللي الاخ المشكور اللي طرح البرنامج جابلنا الرابط بتاعه موجود عندنا..نزل مثلا خرايط الشرق الاوسط....واحد دلوقتي يقولي اجيب الخرايط منين..اققوله يا حبيبي عندي الضغط ...شغل الماب دونلود مانجر واختار الخرايط اللي عايزها ونزلها (من الكومبيوتر يا وحش ولازم عندك نت ) وبعدين اعملها كوبي جوه فولدر مابس الموجود جوه فولدر سيجك اللي لسه حاطينه علي ذاكره الجهاز ..شغل البرنامج حيشتغل عادي ومش حيسالك انت اسمك ايه حتي..هي دي التكه يا جماعه لانك لو نزلته وما حطتش خرايط طبعا لازم حيكون ترايل لانك ما اشترتش حاجه...مفهوم اللي ما فهمش بقه يروح ينتحر

وشكرا لصاحب الموضوع علي الطرح الجميل والبرنامج الاكتر من رائع وااللي تمنه حوالي 121 دولار تقريبا وما حدش اشترام من البلاي ستور غير واحد الي الان

cold_fear24 غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان