قديم 17-11-2013, 02:16 AM   #11
amrnagy
عضو مشارك

مشاركات الشكر: 160
شكر 107 مرات في 71 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freedoom66 مشاهدة المشاركة
RIGHT]rom android 4.4 for nexus i9250

ROM] [4.4] SlimKat (Maguro) [Alpha Builds

I found slim rom 4.4 try it

http://forum.xda-developers.com/show....php?t=2508401

انا حاليا علي الروم ده نسبة الرستارت عاليه عند الضغط علي الرامات وطيعا مشكلة الشاشة في التدوير وفي المتصفحات كمان بس سمعت ان في FIREFOX مفيش مشكلة حاليا مستمتع بالروم رغم الاخطاء بس اكيد حتتصلح

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 02:13 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 02:11 AM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة slsl20005 مشاهدة المشاركة
اخي بارك الله فيك وفعلاً هذه النسخة مسحوبة من الروم الخام من نكسس5

ولكن توجد فيها مشاكل تعريفات الشاشة
وككذالك الكيبورد اصبح صغير ع الشاشة لانه كيبورد نكسس 5 تم تجربة الروم وهوا خام بدون تلاعب سوا التعديلات الداخليه كي يعمل مع جالكسي نكسس ولكن المشاكل الي ذكرتها قبل موجودة كذالك الجهاز يعمل رستارت اذا صار ضغط بالرامات !!!

وللمعلومية الروم راح يحذف الريكفري حين تركيبه

شكرا
كلامك صحيح بس بالنسبة للريكفري انا منزل اخر CWM اللي هوه 6.0.4 وما اتحذفش رغم اني نزلت الروم ده وكمان نزلت الروم DREAMS وعن تجربة الريكفري ما اتمسحش من عندي رغم ان المطور قايل ان الريكفري حيتمسح هههههههههه الظاهر ان موبايلي مختلف عن الاخرين

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 02:16 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 02:13 AM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mabmed مشاهدة المشاركة
المرجو عدم الإستعجال إلا لهواة التجربة! فقط اصبروا بضعة أيام ثم تنهمر الرومات المعدلة!

Via Galaxy S4 GT-I9505 Black Mist!
مع النكسس استحالة الصبر انا نزلت الكيتكات من يوم 2-11
صعب جدا يكون الجهاز الرهيب ده معايا ومجربش كل يوم روم بصراحة انا مقرر الموبايل ده يفضل معايا علي طول ومش حغيره الا برضه بنكسس 5 ان شاء الله لانها سلسلة بجد رااااااائعة ومختلفة كليا عن النوت وعن ال S
amrnagy غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان