قديم 22-05-2014, 03:03 PM   #90
Mr-MoDy
عضو اساسي

الصورة الرمزية Mr-MoDy

مشاركات الشكر: 727
شكر 1,650 مرات في 689 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaazaher مشاهدة المشاركة
مجهود ومتابعة ممتازه يا koko009

الا اني مش معايا اس 3 لكن حبيت ادخل اشكرك على مساعدتك ومتابعتك للموضوع اول باول

كنت حبيت اطرح فكره بصفتك لديك خبره فى موضوع التعديل

الاس 3 كان من احد الهواتف اللى اعلنت عنها سامسونج انه مش هيتحدث للكيتكات .... وكذلك جهاز سامسونج جراند
سؤالى هل بامكانك طرح نفس الفكره فى xda او عمل نفس المشروع بعمل port لسوفتير الجراند 2 ونقله على جراند 1 مع اجراء التعديلات لتتوافق مع الجهاز .
عدد مالكي الجهاز فى العالم اعتقد يوافق او يزيد عن الاس 3 ..

مره تانيه ... مجهود ممتاز ... جزاك الله خيرا
اشكرك اخى على كلامك هذا ولكن اعذرنى فا انا الان اعمل على متابعة وعمل هذا المشروع وحين الانتهاء منه كلمنى مرة اخى لانى اسف بنسى كتير واانا سوف اطرح المشروع للجراند مرة اخرى ولكن للعلم فيه فرق كبيرررررر جدااااااا بين الجهازين ولو تم طرح الفكرة هاتبقى صعب العمل فيها وشكرا على كلامك

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 04:03 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 03:51 PM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaazaher مشاهدة المشاركة
مجهود ومتابعة ممتازه يا koko009

الا اني مش معايا اس 3 لكن حبيت ادخل اشكرك على مساعدتك ومتابعتك للموضوع اول باول

كنت حبيت اطرح فكره بصفتك لديك خبره فى موضوع التعديل

الاس 3 كان من احد الهواتف اللى اعلنت عنها سامسونج انه مش هيتحدث للكيتكات .... وكذلك جهاز سامسونج جراند
سؤالى هل بامكانك طرح نفس الفكره فى xda او عمل نفس المشروع بعمل port لسوفتير الجراند 2 ونقله على جراند 1 مع اجراء التعديلات لتتوافق مع الجهاز .
عدد مالكي الجهاز فى العالم اعتقد يوافق او يزيد عن الاس 3 ..

مره تانيه ... مجهود ممتاز ... جزاك الله خيرا
اشكرك اخى على كلامك هذا ولكن اعذرنى فا انا الان اعمل على متابعة وعمل هذا المشروع وحين الانتهاء منه كلمنى مرة اخى لانى اسف بنسى كتير واانا سوف اطرح المشروع للجراند مرة اخرى ولكن للعلم فيه فرق كبيرررررر جدااااااا بين الجهازين ولو تم طرح الفكرة هاتبقى صعب العمل فيها وشكرا على كلامك
Mr-MoDy غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان