قديم 24-03-2014, 06:33 AM   #19
wmb999
عضو متفاعل

الصورة الرمزية wmb999

مشاركات الشكر: 546
شكر 332 مرات في 230 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فايد22 مشاهدة المشاركة
اشكركم وبخصوص برنامج xprivacy نجح في ايقاف الكاميرا بالنسبة لبرنامج كك وفشل في اعطاء موقع وهمي بالنسبة لبرنامج تويتر بمعنى اخر جاب موقعي الحقيقي
انا قريت بداية دليل البرايفسي و يقول انه مايعطل صلاحيات البرامج على عكس مانجر برمشن اللي ممكن يعطي فورس كلور للبرنامج وانا جربته و واجهت المشكلة هذي بالنسبة لبرايفسي يعطي صلاحيات وهمية و الله اعلم بالنسبة للموقع في التويتر ماقد جربت اللي سبق و جربته كان مع كاميرا الوتس

By •• GT-I9100

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 06:33 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 06:29 AM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gaser_m مشاهدة المشاركة
لوسمحت برنامج
number book بيشتغل طبيعى مع حضرتك بعد منعه من الوصول للاسماء فعلا؟؟؟ انا اعتقد ان ده سبب رئيسى لتشغيل البرنامج بشكل سليم ولو كده يبقى فكره كويسه جدا للحفاظ على الخصوصيه بس لو كله عمل كده البرنامج مش هيلاقى اسماء يظهرها
بالنسبة لنمبر بوك بعد منع الاسماء عنه شغال بشكل طبيعي لكن كنت اذا دخلت عالبرنامج يكون مو متعرف على البلد الموجود فيها و كنت احدد قبل ماحط الرقم البلد اللي انا ببحث فيها على عكس اول كانت البلد محددة و موجودة تلقائيا

By •• GT-I9100
wmb999 غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر wmb999 على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان