قديم 19-07-2014, 10:32 AM   #24
abofares886
عضو جديد

الصورة الرمزية abofares886

مشاركات الشكر: 0
شكر 13 مرات في 12 مشاركات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخي الكريم انا حصل معي نفس المشكه كنت بركب روم كت كات 442
والكابل اتحرك ففصل الموبايل رجعت وقمت بتركيب نفس الوم لاكن الشبكه غير موجوده بعد عناء يوم اجرب جميع الطرق ولاكن مافي نتيجه حتي
هداني الله الي ان توصلت الي برنامج اوميجا فايل موجود علي جوجل بلاي بتنزله وبعد ماتسطبه علي جهازك افتحه بيظهر مجموعه من انواع التليفونات قوم بأختيار والضغط علي صوره النوت 3 بعد كدا هتدخل علي صفحه تانيه هيسألك انته جيلي ولا كت كات اختار كت كات لو انته علي 442 هيدخلك علي صفحه تانيه اختار مودم هيفتح معاك صفحه فيها كذا مودم انا عن نفسي نزلت اول واحد وفلشته عن طريق الاودين واشتغل معايا والحمد لله ولو عرفت ارفعلك الخطواط بالصور هنا هرفعه وبالتوفيق انشأالله

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:27 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:19 AM ---------

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخي الكريم انا حصل معي نفس المشكه كنت بركب روم كت كات 442
والكابل اتحرك ففصل الموبايل رجعت وقمت بتركيب نفس الوم لاكن الشبكه غير موجوده بعد عناء يوم اجرب جميع الطرق ولاكن مافي نتيجه حتي
هداني الله الي ان توصلت الي برنامج اوميجا فايل موجود علي جوجل بلاي بتنزله وبعد ماتسطبه علي جهازك افتحه بيظهر مجموعه من انواع التليفونات قوم بأختيار والضغط علي صوره النوت 3 بعد كدا هتدخل علي صفحه تانيه هيسألك انته جيلي ولا كت كات اختار كت كات لو انته علي 442 هيدخلك علي صفحه تانيه اختار مودم هيفتح معاك صفحه فيها كذا مودم انا عن نفسي نزلت اول واحد وفلشته عن طريق الاودين واشتغل معايا والحمد لله ولو عرفت ارفعلك الخطواط بالصور هنا هرفعه وبالتوفيق انشأالله

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:32 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:27 AM ---------

بحاول ارفعلك الصور مش عارف بصراحه بتترفع ازاي هنا

abofares886 غير متصل  

اعلان