قديم 27-07-2014, 03:26 AM   #96
Mr-MoDy
عضو اساسي

الصورة الرمزية Mr-MoDy

مشاركات الشكر: 727
شكر 1,650 مرات في 689 مشاركات

[quote=andr Jalx;4710243]

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koko009;470958

والله اخى انا بنسى ولكن انا فعلت لك ما طلبته بالصورة السابقة فارجو اضافة ما تريد بالصورة توضيحية ليكون افضل لى واذا كنت تريد الثيم الاساسى فى الروم الاصدار الخامس وشكل ايقونات الرسائل والميوزيك وهكذا والالوان فكل هذا تم مسحه من الاصدار السادس واذا كنت تريده فاسف لك لا استطيع فهذا يتطلب مجهود واذا استطعت ساقوم بتوفيره لك[COLOR="Silver"

اوك مشكوووور اخوي كوكو خلاص معاد لازم لاكن ان شاء الله تضيفه في الرومات القادمة لك
ولك مني جزيل الشكر والتقدير
اخى حاول توضيح ما تريدة بالظبط اسف لكى اضيفه لك

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 04:23 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 04:21 AM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abda953 مشاهدة المشاركة
اخي الكريم حاولت اني احمل كاميرا اس 5 و لكن لم تعمل قمت بتحميل الثيم يلي في الرابط ولكن لم يغير او ينضاف ثيم جديد وقمت بتحميل الملف مع الاضافات ولكن لم تعمل الكاميرا
اخى ازاى عملت كل دة ومش اشتغلتش الكاميرة تعمل معى وانا الان عليها وتعمل مع باقى الاعضاء فقط قم بتفليش الروم عادى جدااا ثم قم بتصوير صورة واحدة لو هاتفلش كيرنال اخر ثم قم بتحميل الكاميرة من المشاركة رقم 30 ثم قم بتفليش الكاميرة ثم قم بعمل ويب كاش + ويب دالفيك كاش ثم قم باعادة تشغيل الهاتف فقط

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 04:26 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 04:23 AM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة همسة شقية مشاهدة المشاركة
اخي كوكو وانا بعلب اسفلت 8 لاحظت الروم الجرافيك بتاعة سيىء جدا وانا اتبعت شرحك في تفعيل خواص كرينال اجني بس ما زال الجرافيك سيىء اييييييييييه الحل
اخى اولا لعبة اسفلت 8 الجرافيك بتاعها اصلا تعبان جدااا
ثانيا لو الجرافيك مش كويس معاك على كيرنال اجنى ممكن تنزل يانك وتخلى الاعداادات الخاصة بيه الاساسية او تنزل كيرنال ارشى اصدار 1.2 ولكنى لم اجربهم على الروم لكى اضمن لك استقرار النظام ولكن الاتنين احسن من بعض ممكن تجرب وتخبرنى بالنتيجة
Mr-MoDy غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر Mr-MoDy على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان