قديم 16-02-2017, 09:46 PM   #8
amirsat
عضو اساسي

الصورة الرمزية amirsat

مشاركات الشكر: 2,336
شكر 2,134 مرات في 1,214 مشاركات

[QUOTE=elsayed_reda;5069833]

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed eddeb مشاهدة المشاركة
للرفع .. نفس المشكلة عندي أريد تشغيل تطبيقات الواقع الإفتراضي بعيدا عن oculud على نظارة سامسونج

السلام عليكم اخى يا سيدى العزيز يا جماعه الى كل حاملى النظارة مفيش اى سبيل الا برنامج ouculs للنظارة مش جديد على سامسونج انها تجعل منتجها قاصر على برامج معينه وانا شايف ان معظم برامج المتجر تفى بالغرض اما البرامج الموجوده على جوجل بلاى ارى انها عقيمه بعض الشئ ولو عاوز تجرب هات google card board نظارة جوجل الكرتون ولا ليها اى لازمه البرامج المتاحه ليها على المتجر سيئه جدا بصراحه انا شايف ان النظارة برامجها كافيه ولكن للاسف معظم البرامج الكويسه بفلوس انا كل استخداماتى للنظارة بتفرج على افلام بتقنيه 3 دى تحفه فنيه كانك عايش داخل الفيلم وفى مواقع كتير تتيح تحميل الافلام الثرى دى
وكمان برنامج samsung vr حلو جدا فى الفيديوهات ال360 مليان فيديوهات او على الموقع samsungvr.com ممكن تدخلوا من المتصفح بتاع النظارة وتعيش وبعدين امكانيات النظارة برضوا محدودة ولو عاوز تجرب حاجه عاليه جدا جدا جدا ممكن تشترى النظارة تبع شركه atheer lab مش نظارة دى دنيا تانيه والله وادحل واشوف على العموم انا عارف انى طولت عليك بس حبيت انقل لك تجربتى مع النظارة ولك منى ارق التحيه
ممكن طريقة مشاهدة الافلام 3d على نظارة gear vr ؟
amirsat غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان