قديم 12-10-2016, 11:00 PM   #47
امير_العذاب
عضو مشارك

مشاركات الشكر: 472
شكر 201 مرات في 72 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmad 25 مشاهدة المشاركة
تعاني من نفس مشكلتي تماما
قمت بطلب تبديل الجهاز وليس اعاده لانه لايوجد اي منافس للنوت
للصراحه كان الجهاز معي وكان فعلا اروع جهاز ومميزاته رائعة والان لا اعلم اي جهاز سيكون بديل النوت بالنسبه لي تحديدا بميزات القلم الخياليه

فعلا انا نفسي مش عارف لاي جهاز راح اروح من اول نسخة للنوت و انا استعملها هذه السلسلة فقط كيف الواحد راح يروح للجهاز تاني , شكلي برجع للنوت ٥ .

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:00 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 10:57 PM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة I-MATE MASTER مشاهدة المشاركة
وصلتني رسالة من الشركة مفادها انهم توقفوا عن دعم ال VR للنوت ٧ كليآ و ستقوم الشركة بإرجاع اَي مبالغ صرفت علي شراء البرامج
Oculus
Important information about your Samsung Gear VR
Customer safety is our top priority. While Samsung investigates multiple reports of issues on the Samsung Galaxy Note7, Oculus is removing support for all Note7 devices on the Oculus platform.

If you have bought content in the Oculus store to use with your Note7 and you’d like to be refunded, Oculus will honor that. More information about the refund process is forthcoming, and if you have any immediate questions, please go here.

For more information regarding the Note7, please visit Samsung’s information page or contact Samsung directly.

© 2016 Oculus VR, LLC

This email was sent to
@gmail.com

why did I get this?

unsubscribe from this list

update subscription preferences

Oculus VR, LLC. ·
1601 Willow Road
·
Menlo Park, CA 94025
· USA

وصلني الايميل انا كمان يعني الواحد مو عارف شو يسوي ملحقات الجهاز كثيرة وين الواحد راح يروح فيها اذا خلاص مافي نوت ٧ ،
امير_العذاب غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان