قديم 18-01-2019, 12:21 PM   #284
BIL Bek
عضو جديد

مشاركات الشكر: 6
شكر 14 مرات في 12 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedtoti101 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله
ياكرام لدي هواوي ميت 8 وقمت بعمل تحديث بواسطة تطبيق firmware
حاليا انا على اصدار 584 لكن صادفت مشكلة انه جهاز شغال تماام لكن مجرد ان يصل نسبةالشحن ل 20 ينطفئ جوال جربت اعمل ظبط مصنع ونفس شيئ لتوضيح الهاتف ليسس معي علبته اريد ان ارجع للاصدار 583
-NXT-L29C432B584
-اوروبا
يا احبااب ساعدوني لا املك لكم سوى الدعاء الخالص
السلام عليكم. عندك مشكلة بطارية فقط...

Sent from my HUAWEI NXT-L29 using Tapatalk

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 10:02 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 09:53 AM ---------

انت بس قوله على تحويله للنسخه الصيني DL00 ولو محتاج ملف oeminfo الخاص ب DL00 قولي وانا ابعتلك الملف بس شوف هيقولك ايه

السلام عليكم
أخ @أبو حمزه ممكن تبعث لي ملف oeminfo الخاص بالنسخة DL00. أنا عندي نسخة L29C900B152 اريد ان اعمل debrand لنسخة صينية تعمل بشريحتين، هل اعمل ب srk tools عادي وداو تنصحني بإيه...

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:21 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 10:02 AM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو حمزه مشاهدة المشاركة
اولا لابد من فتح البوتلودر في حالة تغير الاصدار.
ممكن ما ترجعش للمارشيملو للتحويل من النوجا عاادي ينفع.
خد منه رقم البوتلودر من حقك انت المفروض دافع تمنه بس هو فتحه ازاي من مواقع مدفوعه اكيد على كل حال انت روحله وقوله انك عايز تحول الجهاز للنسخه الصيني DL00 لانها الوحيده اللي بتشغل الشريحتين.
هو انت دفعت كام لاصلاحه سؤال خارج الموضوع للعلم فقط لان فتح البوتلودر بيكلف تقريبا 5 او 6 دولار.
انت بس قوله على تحويله للنسخه الصيني DL00 ولو محتاج ملف oeminfo الخاص ب DL00 قولي وانا ابعتلك الملف بس شوف هيقولك ايه
السلام عليكم
أخ @أبو حمزه ممكن تبعث لي ملف oeminfo الخاص بالنسخة DL00. أنا عندي نسخة L29C900B152 اريد ان اعمل debrand لنسخة صينية تعمل بشريحتين، هل اعمل ب srk tools عادي وداو تنصحني بإيه...

BIL Bek غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان