قديم 03-02-2012, 01:22 AM   #20
Amr Abozied
عضو فعال

الصورة الرمزية Amr Abozied

مشاركات الشكر: 662
شكر 279 مرات في 183 مشاركات

اسف جدا جدا
وانا براجع التعليقات اكتشفت بالصدفه ان الاسم نورا مش نور معلش العتب علي النظر باين عليا عجزت والا ايه.
انا مراتي معاها ايباد ١ ٣جي ٦٤ وانا معايا ايباد ٢ ٣ جي ٦٤ وشاريه السنه اللي فاتت من سيليكت كارفور كلهم هناك صحابي وبيتصلوا بيا لو في حاجه جديده او انا موصيهم علي حاجه والماك بوك بتاعي شاريه برضه من عندهم.
المهم الايباد ممتاز جدا من ناحيه الشاشه والبرامج والسرعه والثبات ابدا لا يمكن تلاقي مشاكل تاخير او تهنيج او فورس كلوز بس مشكلته الفلاش علشان كده جبت السامسونج وانا اغلب استعمالي نت وايميل اشوف افلام .
بطاريه الايباد خرافه. بجرب حاليا بطاريه السامسينج علشان استعمله تليفون اساسي واخلي البلاك بيري ايميلات وشات بس.
وربنا يسهل

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 12:58 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 12:58 AM ---------

اسف جدا جدا
وانا براجع التعليقات اكتشفت بالصدفه ان الاسم نورا مش نور معلش العتب علي النظر باين عليا عجزت والا ايه.
انا مراتي معاها ايباد 1 3جي 64 وانا معايا ايباد 2 3 جي 64 وشاريه السنه اللي فاتت من سيليكت كارفور كلهم هناك صحابي وبيتصلوا بيا لو في حاجه جديده او انا موصيهم علي حاجه والماك بوك بتاعي شاريه برضه من عندهم.
المهم الايباد ممتاز جدا من ناحيه الشاشه والبرامج والسرعه والثبات ابدا لا يمكن تلاقي مشاكل تاخير او تهنيج او فورس كلوز بس مشكلته الفلاش علشان كده جبت السامسونج وانا اغلب استعمالي نت وايميل اشوف افلام .
بطاريه الايباد خرافه. بجرب حاليا بطاريه السامسينج علشان استعمله تليفون اساسي واخلي البلاك بيري ايميلات وشات بس.
وربنا يسهل

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 01:09 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 12:58 AM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3zzzz مشاهدة المشاركة
شكرا ليكم عمر ابو زيد ونورا
انا نويت اشترى من سيلكت ان شاء الله
الاكسسورات اخبارها ايه ؟ حافظة شاشه وحافظه للجهاز ووصلة تليفزيون ... الخ متوافره ؟؟
للاسف مافيش اي اكسسوارت حاليا انا غلط غلطه عمري واشتريت حافظه جلد من موقع اكسبنسي امارات ب120 درهم حوالي 190 جنيه وفعوني 190 جنيه تاني علشان DHL قلت ماشي المصيبه وانا باستلمه امبارح اخدو مني 337 جنيه مصاريف تخليص وجمارك بصراحه اخر هبل منهم بعد الخناق والزعيق دفعت زي الباشا ومشيه اهو فشيت غلي وخلاص وده رابط الموقع
Samsung Pouch for Galaxy Tab 7.7 (Grey) #EFC-1E3LDEC - EXPANSYS United Arab Emirates

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 01:22 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 01:09 AM ---------

نورا...
رابط الريكفري علشان تعملي باك اب للسيستم وتقدري بعد كده تنزلي رومات مطبوخه
CWM RECOVERY 5.0.2.7 [GT-P6800][3g] - xda-developers
وده رابط الروت
ttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1454112
ADW Launcher من الماركت اللي علي الجهاز لو معرفتيش تجيبيه قوليلي ارفعهولك.وبيركب زي اي برنامج عادي .
وده رابط من اخونا عبد الرحمن لاهم البرامج المتوافقه مع التاب
جديد برامـج Galaxy Tab 7.7 + جالاكسي بلـس [تفضل هنا] - الكمبيوتر الكفي
Amr Abozied غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان