قديم 22-05-2014, 10:40 PM   #62
ابو احمد 55
عضو اساسي

الصورة الرمزية ابو احمد 55

مشاركات الشكر: 1,131
شكر 1,469 مرات في 801 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فارس الشرق 2010 مشاهدة المشاركة
اخى ابو احمد ... جزاك الله كل خير على النسخة الجديدة اللى حضرتك لسه وضعها
شكلها نسخة كووويسة
بس انا ليه سؤال : ما هى المشاكل اللى وجهت حضرتك حتى الان فى تشغيل النسخة ديه ؟؟
وايه ابرز المميزات اللى لاقيتها فى النسخة ده تميزها عن النسخ السابقة
وسؤال اخيرر وطلب : ياريت حضرتك تعملنا فيديو لطريقة التثبيت الخاصة بالنسخة لانى مبتدى فى تنزيل مثل هذة الرومات
وبصرااحة اللى مخلينى مش عاارف انزله قلة الخبرة بتثبيت مثل هذة الرومات .. ياريت لو تصور لنا فيديو طريقة التبيث
واكووون شاااكر ليك اووى على المجهود دا وتعملها فى مشاركة منفصلة .. يعنى توضلحنا ايه الادوات المطلوبة والمتطلبات
التى يتطلبها التثبيت .. والشرح وروابط تحميل البرامج المستخدمة واكوون شاكر ليك جداا انا والله لو اعرف الطريقة كنت ساعدت بيها الاعضاء بس اه الواحد بيتعلم .. اسف على التطويل وشكرا على المجهووود الجباااار
بارك الله فيك اخي
كل ما تحتاجه هو ريكفري مطور موجود في بداية الموضوع و الشرح موجود ايضا

أرسلت من GT-I9300 بإستخدام تاباتلك

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 10:37 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 10:34 PM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة همسة شقية مشاهدة المشاركة
ايوة يا ابو احمد يا أصلي
علمهم ازاي اكون الخبرة
يا حبيبي انت جاي علي واحد زي ابو احمد تقولة دة الكيت كات الاصلي ودة التقليد
هو الاخ ابو احمد طلعك انت اللي مش فاهم حاجة هههههههههههههه[COLOR="Silver"]
جاري التحميل ابو احمد

بس عندي سؤال انا خايف من صرف البطارية هل الصرف جيد ام سيىء من خلال تجربتك ؟
و الله يا اخي او اختي لا اعلم لان الاسم هو مؤنث ، البطارية لا يمكن تجربتها في يوم او يومين لان ملفات البطارية تتغير بتغير الروم و تحتاج مدة لا تقل عن الاسبوع لتستقر و بعدها نحكم عليها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koko009 مشاهدة المشاركة
للعلم اخى ابو احمد ياريت حضرتك فى كل موضوعاتك تشرح باقى التفاصيل كويس علشان الاعضاء المبتدئين لا يختلط عليهم الامر النسخة الى انتة وضعتها نسخة مبنية على النسخة الرابعة من المشروع فى حين ان النسخة الخامسة نزلت يعنى فيه مشاكل فى الروم اللى انتة وضعته دلوقتى زى مثلا الدوران وباقى المشاكل التى وجدت فى النسخة الرابعة فا ارجو من حضرتك بعد كدة الشرح المفصل فى المواضيع او متابعة المشروع كامل بكل النسخ المميزة المبنية على المشروع فى الموضوع الاصلى @الكيتكات متوفر للاس3 النسخة العالمية
بارك الله فيك
اشكر مرورك

أرسلت من GT-I9300 بإستخدام تاباتلك
ابو احمد 55 غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان