قديم 18-10-2010, 07:22 PM   #22
nicegypt
عضو اساسي

الصورة الرمزية nicegypt

مشاركات الشكر: 512
شكر 1,786 مرات في 677 مشاركات

الاوسمة التي حصل عليها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة imadnexus مشاهدة المشاركة
مشكور جدا على الروم ، بس سؤال بسيط ، بيدعم برنامج الميوزك تبع الدزاير ؟
ويا ريت شويه ديتيلز عن الكام مثلا 720 ولا لا ، واذا كان الاصدار 2.2 او 2.2.1

طلباتي كتيره صح
اصدار الروم 2.2.1 والتصوير ال HD غير مدعم بالروم وايه برنامج الميوزك تبع الديزاير ؟
------------------------------------------------------
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تركي*** مشاهدة المشاركة
الف شكر

لكن موناقص الا تنبيهات التراك بول
والمحاذاة مو تمام 100%
والاهتزاز عند الرد لايعمل
والتسك بار اسود والكتابة بالاسود

والروم سريع جدا
التنبيهات تعمل ولكن لابد انك تنزل البرنامج من على الماركت
المحاذاه تعمل عندى 100% وممكن احط صور فى الموضوع هنا تبين ان المحاذاه 100%
الاهتزاز عند الرد يعمل 100% انا مش عارف اى اهتزاز انت بتتكلم عنه .. انا اساسا استخدمت الروم لكذا يوم علشان اتاكد ان الحاجات دى شغالة 100%
التاسك بار اسود ودة شىء كل الناس بتحبه ولكن الخط بالاسود ومش مشكلة عويصة ممكن تتحل يعنى
------------------------------------------------------
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sakooo مشاهدة المشاركة
تعرف اخ ايجيبت انى احب روماتك جدا بس كل مره احاول انتقل الكاتش للميمورى كارد ما اقدر حتى اقسم الميمورى كارد ext3 بس يضل الكاتش فى ميمورى الهاتف ... انا استخدم رووم فيه برنامج sparepart فيه خاصيه نقل الكاتش للميمورى كارد افعل هذه الخاصيه تنقل كل برامجى للميمورى كارد ...و تسلم ايدك على هالعمل الرائع .. بس ياريت تفسير للي انا ذكرته وشكرا
اهلا بيك اخ ساكو بالنسبة لنقل الكاشات لابد انك تستعمل برنامج ينقلها كما انت ذكرت SPAREPART الموجود بالماركت ولكن الاساس لنقل البرامج على الميمورى موجود فى الروم ... شوية عليك وشوية علية وان شاء الله البرنامج يبقى موجود بالروم الجاية دة اذا كان فيه روم جاية اساسا ناس كتير بتدات تشتكى يبقى انا اوجع راسى ليه وانا بشتغل فى الروم مدة طويلة جدا وبسطب الروم على التليفون يجى 20 مرة اثناء عملها علشان اعرف ايه اخبارها ولو حاجة ناقصة ارجع اصلح وافلش الروم تانى على الجهاز وبياخد وقت طويل الكلام دة ولما الحاجة تطلع فى المنتدى تلاقى فى تعليقات تخلينى افكر مليون مرة قبل ما اعمل حاجة ... نخلينا بقة ورا الروم الصينى وسيانوجين وانا ابقى معاكم فى الصف برده
nicegypt غير متصل   رد مع اقتباس
عدد 5 من الاعضاء يشكرون nicegypt على مشاركته الطيبة ويطلبون المزيد من هذه المشاركات الرائعة ويدعون له بالتوفيق
مشاهدة/اخفاء قائمة الشكر لهذه المشاركة

اعلان