قديم 30-12-2012, 03:28 PM   #14
fathi_gt-i9000
عضو اساسي

الصورة الرمزية fathi_gt-i9000

مشاركات الشكر: 1,690
شكر 2,463 مرات في 1,160 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehmano مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
ممكن طريقة عمل روت لhtc chacha مع البرامج اذا امكن ولك الشكر
1)اخي قبل ل شي نزل هالرامج وانا بخبرك شو تسوي بهم طبعا من تنزل
ضعه في sdcard
PH06img.zip

2) نزل السوبر يوزر وضعه ايضا في sdcard

http://dl.dropbox.com/u/6408470/su-r...-cd-signed.zip

(3) Go to settings -> Power -> uncheck "Fastboot"
Turn off the phone
Hold VOL Down + Power for 5 seconds
(4) The phone will boot to HBOOT. It should show S-OFF.
If you see S-ON, it won't work.
Following a few seconds, it will scan automatically for a PH06IMG.zip file on sdcard and propose you to install it.

(5) Press volume Up to start flashing the file (the CWM recovery) افتح الريفري وثبت الرابط CWM اول رابط
(6) Once done, when asked, press power to reboot the phone. في حاله تم بنجاح سيسالك لاعاده تشغيل جهازك بعدها الجهاز دايركت بيبند اعاده تشغيل بروحه
(7) Rename the PH06IMG.zip on your SDCard to PH06IMG.zip.CWM for example. غير اسم الملف كما موضح لك

اعد تشغيل جهازك ثم ارجعه لوضع الداونلود
مثل الخطوه رقم 3
(8) Once in HBOOT, the phone will scan again for a PH06IMG.zip on the sdcard. It should fail (as we renamed the file) سيبحث عن السوبر يوزر ولن يجده لاننا غيرنا اسمه
(9) Use vol-up/vol-down to select "RECOVERY" in the menu and press "Power".
This will get you to CWM recovery

(10) Using the keyboard arrows and "Return" key to select, choose "Apply zip from SDCard", then "Select zip" (or something like that). Choose the file su-2.3.6.1-ef-signed.zip and press return. Then choose "Yes".

(11) Once flashed sucessfully, press "

كل البرامج موجوده في الروابط اخي
ان شاء الله تكون فهمت الطريقه
الله يوفقك

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 05:28 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 05:27 PM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raghib.libya مشاهدة المشاركة
أخي فتحي أنا عملت متل ما قلتلي بالضبط ونصبت الروت بس البلوتوث فضل نفس الشي ما يشتغل بس أبشرك حليت المشكله ولله الحمد والطريقة أنه رجعت نصبت الروم مرة تانيه وإشتغل البلوتوث ولقيت الروت موجود ما إتمسح وكل برامجي موجوده . مشكوووووووووووووور ع مجهودك يا أخي فتحي والشكر لله ولله الحمد بس بجد ما قصرت ^_^
الغالي خبرتك من البدايه البلوتوث حله باعاده تنصيب الروم صايره معي ههالمشكله
اهم شي انك توفقت
الله يخليك الغالي
fathi_gt-i9000 غير متصل  
العضو التالي يشكر fathi_gt-i9000 على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان