قديم 06-10-2016, 10:13 AM   #29
elbobzz
عضو جديد

مشاركات الشكر: 21
شكر 23 مرات في 16 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer fathe مشاهدة المشاركة
مرحباelbobzz
ردا على سؤالك بيشحن علي الوضع العادي مش الوضع السريع
فعلا كما ذكر لك الاخ tiger.mrs بشحن بشكل عادي ولم افعل خيار الشحن السريع وهذا افضل لى ومده الشحن العادى بتكون عندى فى حوالى ساعتين بالكتير مش اكتر ممكن اقل ..
اما عن اختيار وضع الشحن السريع بستخدمه احيانا لما اكون على استعجال فقط

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 05:55 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 05:50 AM ---------

السلام عليكم اخوانى كان لى سؤال لقد ذكرت كلمة الروم بخيارات اروما فى روم Dooola Port N7 v8.0
ماهى الاروما لانى لا اعلمها

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 06:03 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 05:55 AM ---------

السلام عليكم ممكن اخى الفاضل اسم الكيرنال الذى ظبط معك اداء صرف البطاريه للافضل اذا سمحت
شكرا للمشاركة يا تامر وعلي توضيح موضوع الشحن
حاجه غريبة بقي حصلت معايا من امبارح انا كابل الشحن عندي كان بايظ وبيطول في الشحن جدا لدرجة انو قعد يجي نص ساعه عشان يوصل 2 في المية روحت اشتريت واحد جديد اصلي وشحنت من 18 ل 76 في حدود ساعه الا ربع واستهلاك البطارية عادي جدا ولا دخلت غيرت الوضع بتاع الشحن ولا اي حاجه

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:13 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:07 AM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thekindheart مشاهدة المشاركة
كل ما اجى اصطب روم نيمسس ا و روم دولا v8 بيظهرلى فى الاروما
Some Symlink failed
ومبيرضيش الروم يتصطب حد يعرف الحل
بص ياعم انا لم ممكن تقابلني حاجه زاي كده بحب انصب الروم علي نظافة يعني برجع للنسخة الرسمية عن طريق الاودين وبعد كده بركب الركيفري المعدل وبدخل علي الريكفري وامسح الكاش وافرمت وابتدي اعمل الروم علي نظافة عشان ما تقابلنيش اي مشاكل اعمل زاي وجرب
elbobzz غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان