قديم 22-05-2015, 03:37 PM   #25
King-Moon
عضو جديد

مشاركات الشكر: 3
شكر 7 مرات في 7 مشاركات

طيب تمام بحمله اهو بجانب الملف الاول لكن هوة اية الفايدة هل ممكن يزبط من خلال الملف الصغير ده ومش احتاج للملف الكبير في شي ولا اية العبارة ؟؟؟؟

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 03:06 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 02:57 PM ---------

الان عندي مشكلة ظهرة كل ما احط ملفات علي الموووب كا ملف المودم الان
وادخل علي الركفري لا اجد الملفات دي في الركفري بل اجد ملفات قديمة موجودة مفترض انها مش بتظهر وانا داخل الموب با الاسلوب الطبيعي ما السبب .. وضعت ملف المودم كما هوة بدون فك ضغط ولم القي ليـ اي اثار بل وجد ملفات قديمة لا تظهر في الوضع الطبيعي

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 03:13 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 03:06 PM ---------

خلاص تم حل مشكلة عدم الظهور جاري تنصيب المودم

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 03:28 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 03:13 PM ---------

تم تنصيب الموووودم لحد ما كتب كومبليت ثم عملت اعادة تشغيل ودخل الجهاز ولكن نفس الشئ
برضووو مفيش اشارة ولا احساس للبطاقة

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 03:37 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 03:28 PM ---------

اين انت اخي الغالي عموما تم تنزيل ملف الروم الكبير اللي كان في اول مشاركة وجاري تركيبة ويارب بصدجق بقا المرادي .. وفي انتظارك

King-Moon غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر King-Moon على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان