قديم 30-07-2014, 04:20 AM   #24
sir mohamed
عضو جديد

مشاركات الشكر: 0
شكر 2 مرات في 2 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aetewy مشاهدة المشاركة
هتضغط هيطلب منك اختيار موديل الهاتف ان وجدت هاتفك 777 يبقى حظك ونصيبك ان لم تجده اختار 9100
احنا قلنا لك طريقة اسهل لكنك تريد ان تتعب نفسك براحتك عموما الريكفري المعدل مهم جدا وةمش هيخسر لو اشتغل معاك

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 02:51 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 02:50 AM ---------

انا مضطر انام عشان النوبتجية غدا واحمد هيكمل معاك لن يقصر ماشاء الله عليه خبرة واخلاق
وان شاء الله اسمع خير عنك غدا
اما مش عايز اتعب نفسى لان مفيش خبره اصلا ف الموبايل
بالعكس عايز اسهل طريقه
تسلم اخى
تصبح على خير يا غالى
وشكرا لتعبك معايا
تحياتى لشخصك الكريم

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 05:01 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 05:00 AM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmad Ryashi مشاهدة المشاركة
ربنا يوفقك اخوي عطيوي ويهنيك خلاص روح نام انا هفضل معاه

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 03:58 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 03:55 AM ---------

اخوي....الروت شغله بسيطة حمل البرنامج هاد
Dev-Host - RootMaster1.0.7eng.apk - The Ultimate Free File Hosting / File Sharing Service

واتبع موضوع الاخ عطيوي في موضوعه
اخيرا تحقق الحلم عمل رووت لجميع الهواتف بدون ريكفري ولا كمبيوتر

هو مش محتاج شرح بس حمل البرنامج واضغط get root وخلاص واخبرني بالنتيجة
تسلم يا استاذ احمد هعمل اللازم واقولك ايه النظام ربنا يسهل

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 05:20 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 05:01 AM ---------

انا حملت البرنامج من موضوع aetewy واتبعت الخطوات تمام
فين بفى الملف المراد حذف بالظبط ؟
sir mohamed غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر sir mohamed على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان