قديم 06-05-2013, 12:05 AM   #98
cezar2010
عضو فعال

الصورة الرمزية cezar2010

مشاركات الشكر: 1,449
شكر 689 مرات في 429 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عنيد وافتخر مشاهدة المشاركة
للاسف يارتنى ماجربت الروم الاير فيو مش موجود لا في الاستوديو ولا في الفيديو والمتصفح لا يستجيب انا هرجع لروم الاخ نوت الاخير لحد مايرجع المنتدى بسلامه وربنا يوفقه في امتحاناته
مرحبا اخى عنيد وافتخر

بما ان الروم رسمى من سامسونج فبالتالى مافيش فيه خاصيه الاير فيو هذا هو الجيلى بين للنوت 1 مافيش فيه الاير فيو على خلاف الجيلى بين للاس ثرى

ثانيا المتصفح تمام وميه ميه ومافيش اى مشكله
وعلى كل حال انا بستعمل اوبرا اصلا سواء المتصفح الاصلى كويس او مش كويس

ثالثا وده المهم اشكرك بشدك على تجربتك ورأيك فى الروم لعل ردك يفيد الاعضاء

ملحوظه بسيطه اخى الكريم لو سمحت لى
هل قمت بعمل فورمات وعمل ويبات للجهاز قبل وبعد التفليش بما ان حضرتك بتقول انك كنت على روم مطبوخ وبالتالى فربما يكون هناك بعض الاخطاء نتيجه الانتقال من روم مطبوخ لروم رسمى والعكس صحيح ايضا

ايضا اخى الكريم هل بما ان الروم خام وليس فيه بعض الخواص التى اضافها المحترفين يبقى الروم مش كويس بغض النظر عن اداءه السلس والممتع والبطاريه الجميله

تقبل تحياتى والف مبروك عليك الروم الجديد الذى ستركبه وربنا يحميك ويبارك لك فى جهازك

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:05 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:01 PM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadadaban مشاهدة المشاركة
بارك الله فيكم جميعا اخواني تم تركيب الرروم وجاري التجربه وان شاء الله بتنحل مشكلة البطارية معي
تسلمو جميعا اول مره بركب روم والحمد لله تمت من دون مشاكل بفضلكم
الف مبروك لك اخى الكريم على نجاح العمليه والاهم هو نجاحك فى تركيب الروم عن طريق الاودين
بجد انت بطل والف مبروك عليك تركيب الروم بنفسك بجد انا سعيد لك جدا
خالص الامنيات لشخصك الكريم
cezar2010 غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان