قديم 09-01-2016, 04:07 PM   #96
emasry266
عضو فعال

الصورة الرمزية emasry266

مشاركات الشكر: 293
شكر 2,252 مرات في 600 مشاركات

[quote=Adel gharib;4997697]

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboraide alhare مشاهدة المشاركة
اخي ابورياض تحياتي لك...
انا رائي لاتهتم بالشكل علي حساب الاداء..
انا اري ان فرونسيس بة ثبات اكتر وبطارية اقوي
.....
اذا كان روم نورما ياتي بنسبة 70 او 80 % من المارشملو
فروم tazzy Aurora ياتي تقريبا بنسبة 100% من المارشملو رغم ذلك بة بعض العيوب والأخطاء
....
وطبعاً كلا لة وجهة نظر
شاكر علي مرورك الكريم

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 03:43 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 03:40 PM ---------

كلام حضرتك سليم
وعموما كل لة وجهة نظرة
تقبل تحياتي اخي يوسف

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 03:46 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 03:43 PM ---------

شكرا على المرور العطر اخي اسماعيل
وهذة وجهة نظري أيضا
تقبل تحياتي

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 03:52 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 03:46 PM ---------

اخي مصري الحبيب..
انت مفيش روم الا اعترضت علية في البداية
انا فاكر مشاركات سابقة اعتراض علي فرونسيس 4.1 في بداية نزولة وقولت هترجع لفرونسيس 3
.......
ولما نزلت روم نورما اعترضت ايضا علية
انا مش عارف نرضيك ازاي
.......
هما المصريين كدا دائما معارضين هههههه
تقبل تحياتي وشاكر مرورك
اخى وصديقى الكريم بداية انا لم اعترض ابدا على فرونسيس 4.1 وراجع كلامى اعتراضى كان على النسخة 4 واعتقد ان بها ما جعل الكثير يعود الى الاصدار 3 اما النسخة 4.1 فانا كنت من اكثر المحبين لها وايضا راجع كلامى كويس اما عن رووم نورما فسعتك لو راجعت هتلاقينى اول واحد حط لنك لهذا الرووم وبعده نزل اللنك من الاشراف على الصفحة الرئيسية وهاجمت الرووم نورما بشده وكل ما قولتة عنة كان فى محلة الى ان اعطانى استاذنا النبراس فكرة العوده لرووم اصلى ثم باقى القصة اكيد حضرتك عارف بعدها كان الرووم رائع لم اهاجم فرونسيس 4.1 لانها الافضل ولكنى قولت عن شىء حدث لى مع كل للرومات السابقة ولكنى وبمحض الصدفة لم اجدها فى رووم نورما
اما حضرتك عن المصريين فالحمد لله احنا كشباب نسعى دائما لما هو افضل
تقبل تحياتى اخى الكريم

Sent from my SM-N920C using Tapatalk
emasry266 غير متصل  
العضو التالي يشكر emasry266 على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان