قديم 21-05-2014, 03:51 AM   #51
Mr-MoDy
عضو اساسي

الصورة الرمزية Mr-MoDy

مشاركات الشكر: 727
شكر 1,650 مرات في 689 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جلاكسي مان مشاهدة المشاركة
كانت توجد مشكلة عندي في النسخه 4 مع الاضافات وهي وجود الشبكه وعدم ظهور السيجنا فالبار العلوي وتعطل غلق البيانات وعدم عمل الكيبورد
وجربت الاصلاحات كلها ولم تنفع
فهل النسخه الخامسه تم حل هذه المشاكل؟؟؟
اخى اقسم بالله العظيم لو راجعت المشروع من اوله هاتفهم حاجات كتير عن المشاكل واقسم بالله تانى لحد الان انا مجرب كل النسخ حتى النسخ المعدله على المشروع وتم حل كل مشاكلها فى ثوانى معدودة عن طريق ملفات الاصلاح التى موجودة فى المواضيع هنا وبالنسبة للنسخة الجديدة انا الان شغال عليها وتم عرض صور للنسخة بعد التثبيت ولم ياصدفنى اى من المشاكل والان جارى التعديل على الروم ولم يقابلنى اى مشكلة غير فى برنامج الاتصال فقط وجارى حلها الان انما النسخة الجديدة تم تثبيتها وماااااااااااااااااا افيش اى مشكلة هاتقابلك غير انك لو جربت النسخ القديمة هاتلاقيها اسرع من النسخة الجديدة ودة طبعا وارد علشان النسخة الجديدة الان نسخة كاملة وسيتم التعديل عليها وسرعتها كمان وانا الان اعمل على نسخة مخففة منها بكامل تطبيقات الاس5 الرجاء اتباع الخطوات الصحيحة لتفادى اى من المشاكل ومتابعة الموضوع رقم 5 بالذات وعمل نسخة من ملفات efs لتفادى اى مشكلة اللهم بلغت اللهم فا اشهد

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 04:51 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 04:49 AM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abc1 مشاهدة المشاركة
شكرا لك على الافادة ماذا بخصوص روم ابو احمد 55 الشبيه جدا فى اس5 هل جربته ياغالى
النسخة الجديدة كويسة ولكنى لم اجربها ولكن المطور يقول انها فيها بعض المشاكل احيانا زى قفل الجهاز لوحده
Mr-MoDy غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان