قديم 01-06-2013, 01:12 PM   #262
احمدخلاف
عضو جديد

مشاركات الشكر: 39
شكر 47 مرات في 20 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة capt_mst مشاهدة المشاركة
بالرغم من اعجابي الشديد بالجهاز عدا بطاريته, عندي مشكلة حيرتني و هي عدم امكانية اضافة اغنية الى playlist

اتمنى لو اجد الطريقة عند احد الاخوة, الموضوع مزعج خاصة مع عدم امكانية تشغيل الموسيقى حسب المجلدات في ويندوز فون
للأسف هذا الموضوع بسبب ميكروسوفت العقيمة ، لان هواتف نوكيا التى لا تعمل بنظام الويندوز فون بها هذه الخاصية
لكن اذا كنت عايز تشغل الملفات الصوتية بحيث تكون منفصلة عن بعضها و غير متداخلة وكل مجموعة تكون لوحدها ، تقدر تعمل الموضوع ده يدوي على الكمبيوتر بوضع الملفات على الهارد ديسك و تعمل تحديد للملفات المتشابهة او التى تريد تجميعها سويا و تضغط كليك يمين ثم خصائص Properties ثم تنتقل الى التبويب الاخير Details هتلاقى فيه Album Artist , وفيه Album هنا تقدر تعطي اسم واحد لكل مجموعة فى الخانتين دول وتضغط اوكي وبعد كده تكرر ده لباقى الملفات وبعد كده تضع الملفات على الهاتف وتدخل على الموسيقى هتلاقى فى الـ Albums و الـ Artists المجموعات اللى انت عملتها على الكمبيوتر وتقدر تشغل ملفات كل البوم أو فنان من غير ما يتداخل معاهم الملفات الاخرى
ده الحل اللى انا شغال بيه
احمدخلاف غير متصل   رد مع اقتباس
عدد 3 من الاعضاء يشكرون احمدخلاف على مشاركته الطيبة ويطلبون المزيد من هذه المشاركات الرائعة ويدعون له بالتوفيق
مشاهدة/اخفاء قائمة الشكر لهذه المشاركة

اعلان