قديم 18-03-2013, 07:02 PM   #196
aletewy
عضو اساسي

الصورة الرمزية aletewy

مشاركات الشكر: 5,055
شكر 3,510 مرات في 2,159 مشاركات

الاوسمة التي حصل عليها

انا ركبت الروم من جديد وبدات بتركيب القفل المائي الصوت اشتغل تمام ركبت مود الخيارات الاربعة في الباور ومود الاستوديو ومودالفيديو المتحرك والصوت في القفل المائي مازال يعمل جيدا ولكن الفيديو لا يتحرك ركبته من تاني وازلت الكاشات ومفيش حركة
المهم عندما لم يكن الصوت يعمل في القفل كنت مركب في الاول هذه المودات الثلاثة وايضا مود البار والنوافذ الشفاف والعادي وبعدهم القفل المائي كان كل المودات تعمل وصوت الماء في القفل كان متوقف خايف اركب المودين الباقيين يكون السبب من تداخل هذين المودين وخصوصا انا مش محتاجهم اوي رجاءا اخي حسن تجرب وتعرفنا لاني ركبت الروم كثيرا والمودات اكثر من خمس مرات وكل مود ازالة كاش ودالفيك ومش عايز اعيد من جديد
معلومة ايضا لاخواني ان مود InkEffect القفل الحبري القديم تقريبا يعطل الروم نهائيا جربت اكثر من مرة مع ازالة الكاشات طبعا مفيش فايدة ركبت روم جديد وركبته اول مود الروم توقف ويعيد التشغيل عند الدخول عموما مش مهم كفاية علينا القفل المائي رائع منك يا زعيم
الاخ boob11 فى اول الصفحة 7 كان طالب مود القفل ياريت تعمل له اقتباس حتى ينتبه من وجوده
شكرا على المجهود الكبير اخي حسن والى الامام دائما عند نزول روم الجيلي بين 4.2.2 الذي اعلنت عنه سامسونج اليوم للاس 2 قريبا استعد يابطل

aletewy غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان