قديم 06-02-2013, 08:45 AM   #39
elwa1974
عضو اساسي

الصورة الرمزية elwa1974

مشاركات الشكر: 5,058
شكر 7,503 مرات في 4,253 مشاركات

الاوسمة التي حصل عليها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moha bobos مشاهدة المشاركة
اخى الكريم الله يحفظك elwa1974 انت اكثر من رائع وجزاك الله كل خير لانك بتفيدنا
دلوقتى انا نزلت الجلبريك المقيد لجهازى والحمدلله نزل ودورت على الاداه اللى حضرتك قلت عليها عشان تخليه غير مقيد ونزلتها واتصطبت وبعدين هل فى شىء تانى اعمله ولا كده خلاص اصبح غير مقيد ده اولا
ثانيا اخى العزيز انا همى الاول والاخير من انى اعمل جلبريك انى احاول اجيب ملفات شاش لاصدارات قديمه مثل 5.1.1 واعمله كاستم وانزله لجهازى بس لما بفتح السيديا مش بلاقى كاتبلى على الصفحه الرئيسيه اى حاجه خاصه بملفات الشاش فنزلت اداه اسمها ishshit عشان احاول اجيب بيها ملف الشاش او يمكن تظهرهولى على السيديا الغريبه اخى العزيز انى كل مدوس فى البرنامج على اى اصدار واعمل داونلود لملف الشاش بتاعه الغريب انه بيعمل فعلا داونلود لاى اصدار انا بقوله هات ملف الشاش بتاعه يعنى انا منزل تلات ملفات شاش لاصدارت قديمه بس مساحت التلاته متساويه وسماحتهم 63 كيلو بايت هل دى يا اخى ملفات وهميه ولا ايه بالظبط ارجو الافاده ربنا يجازيك خير
أخي الكريم ألف مبروك الجيلبريك أصبح لديك غير مقيد ولا تحتاج عمل شئ أخر ويمكنك زطفاء الجهاز وتشغيله للاطمئنان

بالنسبة لملفات الشاش نعم أخي ملف الشاش اذا قام برنامج iShshit بتنزيله بيكون محفوظ في سيرفرات السيديا ويمكنك أيضا تجربة Tiny Umbrella للتأكد من ملفات الشاش قم بسحبهم من سيرفرات السيديا كما بالموضوع التالي

طريقة اخذ ملفات SHSH من سيرفر السيديا او من سيرفر ابل ببرنامج TinyUmbrella

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 09:45 AM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 09:42 AM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hersh25 مشاهدة المشاركة
جزااك الله خير
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seeha_dreambox مشاهدة المشاركة
الف شكر لك اخى الكريم محمد
وبارك الله فيك ع مجهودك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wassim79 مشاهدة المشاركة
مشكووور يا عسل .. شرح ممتاز وتنسيق ممتاز ...
الشكر لله أخواني الكرام بارك الله فيكم وجزاكم خيرا

أسعدني مروركم
elwa1974 غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر elwa1974 على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان