قديم 15-03-2012, 09:33 PM   #357
lody1983
عضو مشارك

مشاركات الشكر: 72
شكر 37 مرات في 28 مشاركات

انا اسف بس انا مش فاهم كلامك بصراحة بس اكيد انتى مافهمتنيش
بصى يا ستى بالراحة كدة وواحدة واحدة
اولا الابلكيشن والظبط واى حاجة مش زى الويندوز يعنى تقفليها بالاكس بتاعه الغلق ولا زى تليفونات نوكيا بيكون مكتوب خروج ,لالالا بمجرد انتى لما تدوسى على سهم الرجوع دى معناها انك خرجتى من البرنامج
فى برامج بتكون حطة كلمة خروج او غلق واضحة وبتظهر فى التول بار لما البرنامج بيفتح وبيكون شكلها عبارة عن ثلاث خطوط فوق بعض
المهم علشان ما تتلغبطيش
نمسك التليفون فى ايدينا هنلاقى قدمنا الاتى :
1- التول بار وهقسموا 3 اجزاء
الجزء الى على ايدك الشمال وبيتكون من الاتى:
أ-سهم ملفوف ومعناه الرجوع والخروج
ب- رسمة البيت الى هى بتخرجك على سطح المكتب
ج- رسمة فيها 2 مستطيل فوق بعض ودة دورها انها تعمل تسجيل لكل حاجة انتى دخلتى عليها وفتحتيها علشان لو عايزة تدخلى عليها تانى
الجزء الى فى النص عبارة عن سهم راسة لفوق لما تدوسى عليه هيفتحلك اكتر من حاجة اهمهم مدير الملفات
مدير الملفات دة هو المسؤال عن غلق اى برنامج شغال
الجزء الى على ايدك الشمال الى فيه الساعة والبطاريه ونوع الشريحة والواى فاى والبلوتوز ويشغل الصوت او يعملوا صامت
كدة تمام ولا ايه؟؟
فاصل ونواصل

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 08:33 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 08:27 PM ---------

الخلاصة انتى لما تدوسى على السهم بتاع الرجوع دة معناه انك قفلتى البرنامج وخرجتى منوا خلاص
وعلشان تتاكدى انوا مغلق تشوفى مدير الملفات هتلاقيه بيقولك كلوا مغلق
انتى اتلخبطى لما بتدوسى على المستطيلين فيطلعلك لسته بالبرامج والالعاب الى انتى كنتى شغالة عليها
فبتفتكرى ان البرامج لسة مفتوحة لالالالالالا تقلقى
على فكؤة انا كنت زيك كدة ومتلغبط جدا لانى اول مرة امسك اندرويد
بس اخويا عمرو ظبطنى
انت فين يا عمرو محتاجينك يا سيدى

lody1983 غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر lody1983 على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان