قديم 18-02-2012, 05:17 PM   #10
lody1983
عضو مشارك

مشاركات الشكر: 72
شكر 37 مرات في 28 مشاركات

اتحسدت انا عارف

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 05:03 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 04:55 PM ---------

[/COLOR]

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haythams مشاهدة المشاركة
ايه ياعم حسستني اني في فيلم الدواء فيه سم قاتل فيه محلين بتاع ابوظبي في شارع الدفاع بس مش عارف اسمه والتاني في دبي وبرضه مش عارف اسمه التلبفونات مش معايا يوم الحد انشاءلله وربنا ما يجبش تنقيض ولا شلت
انت متاكد انك من الامارات؟؟؟
دة انت مصرى مصرى
على العموم لو عرفت تجبلى الرقم على يوم الحد يبقى فل الفل
هيبقى لسة معايا وقت

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 05:17 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 05:03 PM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amr Abozied مشاهدة المشاركة
انا قلت كده برضه ( علي رآي عبد الملك زرزور في فيلم ابراهيم الابيض لسه شايفه النهارده) علي الله خالد يشتريه بدل ماهو عمال يلف الكره الارضيه من السعوديه لدبي لمدريد محسسني ان في الاخر حيروح يجيبه من المصنع في كوريا سخن هههه.

---
I am here: Google Maps
انت بتقول فيها, المقاولن العرب علمتنى حاجة والله , اوعى تسيب لحد مجال للتفكير هيخربلك الدنيا و انا مقتنع جدا بمقولة ما حك ظهرك افضل من ظفرك
ماانا مشكتلى معتمد على ناس علاقتهم بالتكنولوجيا كدة زى اخوك فى الصينى
اختى فى مدريد ونازلة كمان كام يوم , واخرها تمسك تليفون نوكيا فيه واى فاى بالنسبلها طفرة فى عالم الموبيلات
والتانين بتوع الامارات والسعوديه سنهم فوق ال55 سنه فتخيل انت
وكل واحد يقولى ابعتلى رقم الموبيل وانا هظبطك
يروحوا لاى محل يبقوا بطة بلدى ويكلمونى ويخلونى اقعد اتكلم مع الراجل البياع
وكل واحد فى محل يجنن اهلى معاه
اقولك على موقف جميل جدا
واحد من بتوع المحلات يقولى اصلا التابلت دة مافهوش تليفون , يا عم مالكش انتت دعوة هاتوا وخلاص
يقولى ما هو لو مافهوش تليفون وهتخدوا وترجعهولى تانى , دة بقى تقولوا ايه؟؟
فعلشان كدة انا عايز اجيب رقم موبيل المحل واكلموا واظبطط معاه واقول لخالى روح المحل دة اشترى منوا وخلاص
ادعيلى يا عم بقلب جامد , لانى والله زهقت
وانا نازل الشغل من النهاردة فمش هبقى فاضى
lody1983 غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان